حجاب بی حجاب! جنبش لغو عملی حجاب اوج میگیرد!

در مقابله با هفته و روز “حجاب و عفاف” جمهوری اسلامی، جنبش گسترده ای در جامعه ایران و بویژه توسط فعالین جنبش رهایی زن به راه افتاده است تا حجاب را عملا لغو کند. این جنبش که تحت عنوان “حجاب بی حجاب” روز به روز گسترده‌تر میشود، در واقع جواب دندان‌شکن جامعه ایران به تشبثات رژیم در حال احتضار جمهوری اسلامی برای بازگرداندن “خدای سال ۶۰” و راه انداختن فضای رعب و بگیر و ببند در جامعه است.

حجاب ستون فقرات اسلام سیاسی و جمهوری کثیف اسلامی است. لغو عملی حجاب در ایران بی‌تردید زلزله عظیم سیاسی است که تمامی ستونهای اسلام سیاسی را به لرزه در می‌آورد و بر شتاب سرنگونی جمهوری اسلامی به قدرت مبارزه و انقلاب مردم می‌افزاید. لغو عملی حجاب، مصداق و در عین حال گام دیگری در “انقلاب زنانه” در ایران است. 

فعالین جنبش “حجاب بی حجاب” بویژه بر اقدامات عملی در روز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ (برابر با ۱۲ جولای ۲۰۲۲) که از طرف جمهوری اسلامی بعنوان روز “حجاب و عفاف” نامگذاری شده تاکید دارند. اما این کارزاری محدود به انجام اقداماتی در یک روز معین نیست. بلکه مبارزه مستمری است که خود در ادامه مبارزه تعطیل ناپذیر زنان ایران علیه حجاب اجباری، از تظاهرات ۱۷ اسفند ۵۷ تا جنبش دختران خیابان انقلاب و تلاش هر روزه زنان و دختران برای بدور انداختن حجاب است. 

حزب کمونیست کارگری که همواره پرچمدار مبارزه علیه حجاب و برای لغو عملی حجاب اجباری بوده است با تمام قوا از فراخوان “حجاب بی حجاب” استقبال میکند و دست همه فعالین و کوشندگان این جنبش را به گرمی می‌فشارد. حزب تمام توان خود در داخل و خارج کشور را علیه روز “حجاب و عفاف” جمهوری اسلامی در ۲۱ تیر و تداوم مبارزه برای لغو عملی حجاب بسیج میکند و همه زنان آزاده را به پیوستن به جنبش #حجاب-‌بی-‌حجاب فرامیخواند.

حجاب بی حجاب!

پیروز باد جنبش لغو عملی حجاب!

نابود باد جمهوری اسلامی! 

حزب کمونیست کارگری

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۹ ژوئیه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

تلفن با ارز نیمایی وارد و با قیمت ارز در بازار آزاد به فروش میرسد.۷۰ هزار میلیارد تومان درآمد برای وارد کنندگان

بورس نیوز نوشت:از آنجا واردات تلفن همراه زیر ۳۰۰ دلار با ارز نیمایی وارد می …