حرف راست را باید از خامنه ای و محسن رضایی شنید

خامنه ای؛ «غالب پیشنهادهای آمریکایی‌ها، متکبرانه و تحقیرآمیز است و حتی قابل نگاه کردن هم نیست.»
محسن رضایی؛ «کشور به طور گسترده یک آلودگی امنیتی پیدا کرده است».
«حرف راست را باید از بچه شنید: صحبت درست را که کودک می گوید ، صحیح است.»
از آنجا که در حکومت اسلامی قواعد وارونه هستند. ما اینبار از این ضرب المثل استفاده میکنیم و مینویسم حرف راست را باید از خامنه ای و محسن رضایی شنید.
خامنه ای یک روقبل(١٤آپریل) در ارتباط با مذاکره ایران با طرف‌های توافقنامه برجام گفته؛ «غالب پیشنهادهای آمریکایی‌ها، متکبرانه و تحقیرآمیز است و حتی قابل نگاه کردن هم نیست.»
حکومت اسلامی برای آمدن جوبایدن جشن گرفت. کفش و کلاه کرده بودند از روی فرش قرمز جوبایدن به دنیای توافق هسته ای قدم رنجه کنند. فکر می کردند «به بوی کباب میرسند». خامنه ای داغ کرده و از لابلای گزارشهای لحظه ای عراقچی و تیم مذاکره کننده فهمیده که از بوی کباب خبری نیست خر داغ میکنند.

و یک راست گو دیگر محسن رضایی است! محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت چهارشنبه ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل) در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر حمله به تاسیسات اتمی نطنز را “رخدادی حیثیتی” دانست و گفت: «کشور به طور گسترده یک آلودگی امنیتی پیدا کرده است و نمونه آن این است که کمتر از یک سال، سه رویداد امنیتی اتفاق افتاده است؛ دو انفجار و یک ترور.» و او در ادامه میگوید: «قبل از این، از اسناد به کلی سری هسته‌ای ما سرقت شده است و قبل از آن چند ریز پرنده مشکوک آمدند و کارهایی انجام دادند. پس معلوم است آلودگی امنیتی پیدا کرده‌ایم».
حکومت اسلامی چند میلیون دلار صرف تحکیم رابطه خود در منطقه کرده است. سیاست راهبردی در منطقه را به این منظور راه انداخت. زندگی مردم را با دزدیدن پول و حقوقهایشان با تحمیل فقر مطلق به تباهی کشانده است. و ما امروز از زبان راستگوهای جنایتکار امثال محسن رضایی میشنویم که در این سیاست راهبردی منطقه ای هم به بن بست رسیده اند و در داخل کشور هم در امنیت نیستند.
ناقوس بن بست و شکست سیاست راهبردی حکومت اسلامی و نداشتن امنیت نیرو و تاسیساتشان مشکل ما مردم نیست.
مساله اصلی مردم در ایران نابودی حکومت اسلامی است. چالش مردم سوراخهای امنیتی حکومت اسلامی نیست. هر درجه شکست منطقه ای و ایجاد سوراخهای امنیتی، ترور امثال قاسم سلیمانی و به هلاکت رسیدن نیروهایشان در سوریه و عراق چالش شکست های راهبردی نظامی حکومت اسلامی است. مردم خواهان سرنگونی هستند.
صحبتهای خامنه ای و محسن رضایی بیان حال دردمند و شکستهای آنها است.
شکست بزرگتر با اوج گیری اعتراضات مردم و این بار کوبنده تر از آیان و دی ماه ٩٨ در راه است. اینبار خامنه ای و محسن رضایی مثل خر میسوزند و خواهند سوخت. مورد خشم میلیونها نفر از مردمی قرار میگیرند که آنها مسبب فقر مطلق، سرکوب و زندان و اعدام آنها هستند. “آلودگی امنیتی” اما تبدیل به چاه و به گور سپردن حکومت اسلامی میشود. چاه به گور سپردن در حال حفر و عمیق شدن است.
نسان نودینیان ٢٥ آپریل٢١

اینرا هم بخوانید

“انتخابات” مضحکه‌ای که همواره رسوا است و شکست می‌خورد! نسان نودینیان

در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اسلامی و هم‌زمان انتخابات ششمین …