طنین شعارهای سرنگونی حکومت در سراسر کشور

با اعتراف دست اندرکاران حکومت به جنایت هولناک سرنگونی هواپیمای اوکراینی، بار دیگر خشم و نفرت علیه جانیان حاکم سراسر کشور را فرا گرفته است. اینکه این اعتراف بعد از چند روز انکار و لاپوشانی صورت گرفت، خشم مردم را بیشتر دامن زده است. امروز شعار حکومت اسلامی نابود باید گردد و خامنه ای استعفا استعفا وسیع تر از هر زمانی در شهرهای مختلف طنین انداز شد. کل جامعه از حکومت فاجعه پشت فاجعه به خشم آمده است و علیه کلیت آن شعار میدهد.

در خیزش آبان ماه بیش از هزار نفر از عزیزان مردم توسط پاسداران و نیروهای مزدور حکومت کشتار شدند و هزاران نفر دستگیر و زندانی شدند. جانیان حکومت در مراسم خاکسپاری فرمانده جنایتکار خود قاسم سلیمانی تلاش کردند مردم را پشت سر خود تصویر کنند و امروز مردم با شعارهای سرنگونی حکومت و علیه پاسداران جنایتکار و کل دم و دستگاه حاکم دارند جواب آنها را با صدای رسا میدهند. در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، بجنورد، ساری، رشت، همدان، آبادان، سبزوار، کرمانشاه، لاهیجان، بابل و چندین شهر دیگر و در دانشگاههای متعددی دانشجویان و مردم علیه جنایات جمهوری اسلامی و جهنمی که به پا کرده است، به خیابان آمدند و حکم به نابودی این حکومت دادند. در دانشگاه امیر کبیر دانشجویان معترض پوسترهای قاسم سلیمانی و خامنه ای را به آتش کشیدند.

این طنین رعد آسای انقلاب مردم است که باردیگر با قدرت سر بر آورده است. جمهوری اسلامی باید برود. سران این حکومت و در راس آنها خامنه ای جلاد باید در دادگاههای مردم محاکمه شوند. این حکم مردم ستمدیده و بپاخاسته ایران است. مردم در خیابانها شعار میدهند: “فرمانده کل قوا استعفا استعفا”، “دیکتاتور سپاهی، داعش ما شمایی”، “جمهوری اسلامی نابود باید گردد”، “خامنه ای قاتله ولایتش باطله”، “جمهوری اسلامی، نمی‌خوایم، نمی‌خوایم”، “سلیمانی قاتله، رهبرش هم خائنه/قاتله/ظالمه/جاهله”، “دشمن ما همین‌جاست، دروغ می‌گن آمریکاست”، “ما منتظر استعفا هستیم”، “مرگ بر این ولایت”، “اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا”، “غلط کردی خطا کردی”، “حکومت سپاهی نمیخوایم نمیخوایم”، “ننگ ما ننگ ما رهبر الدنگ ما”، “مرگ بر این ولایت اینهمه سال جنایت”، “مرگ بر ستمگر چه شاه باشد چه رهبر”، “خامنه ای حیا کن، مملکتو رها کن”.

حزب کمونیست کارگری از کارگران، دانشجویان،‌ زنان و جوانان و همه مردم در سراسر کشور میخواهد که فعالانه به این خیزش علیه حکومت جانیان بپیوندند و با اعتصابات و اعتراضات و شعار دادن و اطلاعیه ها و بیانیه های خود، مبارزه برای سرنگونی حکومت را تقویت کنند. افراد نیروهای مسلح حکومت باید بدانند که جمهوری اسلامی در آستانه سرنگونی است و سرنوشت و آینده خود را از این حکومت منفور جنایتکار جدا کنند. این حکم انقلاب مردم است و جمهوری اسلامی راه گریزی از آن ندارد.

نابود باد حکومت اسلامی!

زنده باد انقلاب انسانی برای یک جامعه انسانی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱ ژانویه ۲۰۲۰

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …