حزب کمونیست کارگری:پرونده سازی جدید علیه اسماعیل بخشی نیز به جایی نخواهد رسید

سایت آکام نیوز وابسته به ارگان های اطلاعاتی جمهوری اسلامی دست به پرونده سازی جدیدی علیه اسماعیل بخشی زده و از جمله ادعا کرده است که “اسماعیل بخشی با هدایت کمونیست کارگری برای پوشش عملکرد خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، بحث شکنجه را پیش می کشد تا افکار عمومی را علیه وزارت اطلاعات تحریک کند و باقی ماجرا که بازتاب وسیع این ادعای دروغ در تمام رسانه های فارسی زبان خارج کشور و بخصوص رسانه های کمونیستی بود”.

حزب کمونیست کارگری پرونده سازی جدید علیه اسماعیل بخشی را شدیدا محکوم میکند و بر تداوم مبارزه برای آزادی فوری او تاکید میکند. سناریوی قبلی حکومت به جایی نرسید اینبار سناریوی تازه ای سر هم بندی کرده اند تا بخیال خود فشار جامعه را از روی حکومت کم کنند. اما حکومت اسلامی و دم و دستگاه اطلاعات و سیستم قضایی اش بی آبروتر از این است که حتی یک نفر این لاطائلات را جدی بگیرد. گویی برای اثبات اینکه جمهوری اسلامی حکومت شکنجه و سنگسار و اعدام است نیاز به سند و مدرک و سناریوسازی حزب کمونیست کارگری است. باید از وزارت اطلاعات و سربازان بدنام امام زمانش پرسید سناریوی شکنجه و قتل زهرا کاظمی و ستار بهشتی و محسن روح الامینی در زندان های جمهوری اسلامی را کدام حزب ساخته بود؟ سناریوی شکنجه و اعدام دهها هزار مخالف سیاسی در دهه شصت توسط چه حزبی درست شده بود؟

نیازی به تحریک افکار عمومی علیه وزارت اطلاعات نیست. کشتار دهه شصت، قتلهای زنجیره ای، ترور مخالفین در داخل و خارج کشور، و شکنجه و تجاوز مستمر در زندانها به اندازه کافی افکار عمومی را علیه این ماشین کشتار و جنایت تحریک کرده است.

جمهوری اسلامی هر چه بیشتر دست به سناریوسازی میزند، بیشتر مورد نفرت مردم قرار میگیرد. هرچه بیشتر علیه اسماعیل بخشی و سایر دستگیرشدگان و علیه حزب کمونیست کارگری به اصطلاح افشاگری میکند، آنها را بیشتر مورد توجه و حمایت مردم قرار میدهد. سالها تلاش کردند برای حتی جلوگیری از ذکر کلمه کمونیسم و اسم حزب کمونیست کارگری زبان مردم را ببرند اما امروز خود به نفوذ آنها اعتراف میکنند. حزب کمونیست کارگری افتخار میکند که در قلب میلیون ها نفر از مردم جا گرفته و شعارها و سیاست هایش هرچه بیشتر مورد حمایت مردم قرار گرفته است. ما همه کارگران و معلمان و بازنشستگان، همه زنان و دانشجویان و جوانان و کلیه مردم آزاده را به پیوستن به حزب کمونیست کارگری فرا میخوانیم. حزب همچنان بر ضرورت تلاش همه جانبه و فعال برای آزادی اسماعیل بخشی، سپیده قلیان، اعضای هیئت تحریره نشریه گام، اعضای کانون نویسندگان و معلمان و دانشجویان زندانی و کلیه زندانیان سیاسی تاکید میکند.

حکومت مفتخوران و جنایتکاران اسلامی را سرنگون میکنیم، شکنجه گران و جنایتکارن حکومتی را به محاکمه میکشیم و جامعه ای فارغ از ستم و استثمار و نابرابری و سرکوب و شکنجه و اعدام، فارغ از مفتخوری و دزدی و فارغ از دخالت آخوند و مذهب در زندگی مردم ایجاد خواهیم کرد.

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد سوسیالیسم

حزب کمونیست کارگری ایران

۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …