خطاب به افراد نیروهای انتظامی و سایر نیروهای سرکوب: باتوم ها و اسلحه های شما باید علیه سرکوبگران و میلیاردرهای حاکم بکار بیفتد نه مردم حق طلب و معترض

اطلاعیه شماره ۱۳

جمهوری اسلامی رفتنی است.پاسخ هیچ خواست مردم را ندارد و هر روز و هر ماه به سفره های خالی مردم بیشتر تعرض میکند. در انزوای بین المللی قرار دارد و در منطقه نیز از همه طرف تحت فشار است. بالای حکومت از همیشه به هم ریخته تر است و مردم از همیشه عصبانی تر و امیدوارتر به سرنگونی این حکومت. همه اینها را خود شما هم میدانید. پس حسابتان را از حکومت جدا کنید.

بسیاری از شما خود قربانی این نظام فقر و فلاکت هستید.حکومتی که به آن خدمت میکنید حتی خود شما را نیز تحت کنترل و تفتیش مداوم قرار میدهد. زیرا از هرگونه آگاهی و اعتراض وحشت دارد. این حکومت، حکومت دزدان و چپاولگران علیه اکثریت عظیم مردم است. سران و دست اندرکاران حکومت نگران حسابهای بانکی و ثروتها و قصرها و سرمایه های عظیم و نجومی خود هستند. اما بسیاری از شما در واقع برای خلاصی از بیکاری و فقر به این سیستم ضد مردمی و ضد انسانی وصل شده اید. تا دیر نشده حساب خود را از این حکومت و جانیان حاکم خلاص کنید. دست خود را به خون مردم آلوده نکنید. از حکومتی که رفتنی است دفاع نکنید. حرمت و کرامت و آینده خود را فدای این مافیای جنایتکار نکنید!

بسیاری از شما دلتان با مردم است اما هنوز جرات نمیکنید اسلحه ها و باتوم هایتان را به طرف فرماندهان و جنایتکاران نشانه روید. اینکار را شروع کنید. برخی از همکارانتان فی الحال شروع کرده اند به نوعی با مردم همراهی کنند.اسلحه ها و باتوم هایتان را علیه خواهران و برادران خود بکار نبرید. مردم از شما انتظار دارند در این شرایط به آنها بپیوندید و مردم را در مقابل دشمنان جنایتکارشان تقویت کنید. نقشه های سرکوب را به دوستان مورد اعتمادتان و یا از طریق رسانه هایی مانند تلویزیون کانال جدید افشا کنید. ضعف ها و نقاط آسیب پذیر نیروهای دشمن را به مردم اطلاع دهید. از روحیه همکارانتان گزارش تهیه کنید. با همکاران مورد اعتمادتان صحبت کنید و آنها را نیز به تمرد در مقابل دستورات فرماندهان تشویق کنید.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۸ نوامبر ۲۰۱۹

برای تماس با حزب، ارسال خبر و گزارش، همکاری و عضویت میتوانید با آدرس های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن: ۰۰۴۴۷۴۳۵۵۶۲۴۶۲

ای میل: tamas.wpi@gmail.com 

تلگرام:  sazmande@

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …