حزب کمونیست کارگری: اطلاعیه شماره ۲۷: خبرهایی از خوزستان، تهران، کرج، اصفهان، تبریز و مشهد

۲ آذر ۱۳۹۸

دیشب بازار بین خرمشهر- آبادان را مردم به آتش کشیدند. این بازار منطقه ویژه اقتصادی و از جمله مرکز بارهایی است که به پتروشیمی میرودو یا از آنجا وارد میشود.

دستگیری در ماهشهر و خرمشهر چنان زیاد است که سه مدرسه را خالی کرده اند و تعدادی از زندانیان ماهشهر را به آنجا منتقل کرده اند و دور تا دور این مدارس را نیروی انتظامی گذاشته اند.

از خرمشهر تا ماهشهر درگیری بوده و روستائیان از سمت خرمشهر به اهواز جاده ها را می بندند. بدین ترتیب روستاییان نقش فعالی در تقویت مبارزات دارند.

شادگان شلوغ بوده و جو امنیتی بشدت بالاست.

اعتصاب کارگران هفت تپه امروز از روزهای قبل گسترده تر بود.اسدبیگی مدیرعامل مفتخور و مزدور حکومت اعلام کرده است که پولی برای پرداخت حقوقها نیست.

فولاد اهواز: کارگران این کارخانه اولتیماتوم به اعتصاب داده و دانشجویان دانشگاه چمران و دانشگاه آزاد در دو بیانیه جداگانه، از اعتصاب کارگران پتروشیمی و هفت تپه و اولتیماتوم کارگران فولاد اهواز اعلام حمایت کرده اند.
در کیانپارس اهواز روز ۳۰ آبان تجمع اعتراضی وسیعی برپا شد و مردم از جمله با شعار نترسید نترسید ما همه با هم هستیم در مقابل اوباش سرکوبگر حکومت ایستادند.

در محلات حواشی تهران و در کرج درگیری ها همچنان ادامه دارد.

در اصفهان امروز در محلات درگیری از سر گرفته شده است

در تبریز حکومت نظامی اعلام نشده برقرار است. با این وجود در شب گذشته بخشهای از شهر در کنترل جوانان بود و اعتراض ادامه یافت.

در بخش هایی از مشهد شب گذشته درگیری بود.

اعتصاب رانندگان کامیون سوخت رسانی ادامه دارد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲ آذر۱۳۹۸، ۲۳ نوامبر ۲۰۱۹

برای تماس با حزب، ارسال خبر و گزارش، همکاری و عضویت میتوانید با آدرس های زیر تماس بگیرید:

تلفن: ۰۰۴۴۷۴۳۵۵۶۲۴۶۲
تلگرام: sazmande@
tamas.wpi@gmail.com

اینرا هم بخوانید

نامه نرگس محمدی برای نیکای شجاع از زندان اوین

نامه نرگس محمدی برای نیکای شجاع از زندان اوین.متن نامه به شرح زیر است: «قامت …