حزب کمونیست کارگری ایران:خطاب به افراد بدنه نیروهای سرکوب حکومت،خود را از ننگ خدمت به حکومت منفور اسلامی خلاص کنید و به صف مردم بپیوندند

بسیاری از شما افرادی هستید که از فرط بیکاری و فقر به خدمت این حکومت کشانده شده اید، طعم فقر و بیکاری و محرومیت را چشیده اید و ناخواسته در خدمت مشتی دزد و مفتخور میلیاردر و فاسد و جنایتکار قرار گرفته اید. موقعیت شما با فرماندهان ارشد جنایتکار متفاوت است. هر روز توسط آنها تحقیر میشوید، مورد کنترل شدید قرار میگیرید و کوچکترین انتقاد و اعتراضی از جانب شما با برخورد بیرحمانه آنها مواجه خواهد شد. بیش از این خود را شریک جنایات یک حکومت منفور و پلید و مشتی میلیاردر مفتخور نکنید.

شما خود در پادگانها شاهد بیشترین فشار و تبعیض هستید، دزدیها و اختلاس های فرماندهان و فساد آنها را میبینید و بی شک از موقعیت خود احساس تلخی دارید، عذاب وجدان دارید، و قطعا حتی جایی در میان اقوام و آشنایانتان ندارید. شما را وادار میکنند به روی خواهران و برادرانتان که علیه محرومیت های خود، علیه فقر و بیکاری و حتی نداشتن آب آشامیدنی و نداشتن حداقلی از زندگی به میدان میایند باتوم بکشید، به قلب آنها گلوله شلیک کنید و یا آنها را دستگیر کنید و بدست جلادان سپاه و اطلاعات بسپارید. حکومتیان شما را تنها برای اهداف کثیف خود میخواهند و کوچکترین انتقاد و اعتراض شما با بیرحمی فرماندهان بالاتر مواجه خواهد شد. از این وضعیت جهنمی خود را خلاص کنید. تصمیم به یک زندگی شرافتمندانه بگیرید. از دستورات فرماندهان خود سرپیچی کنید، طرح های سرکوب را به مردم اطلاع بدهید، جنایتکارانی که در صفوفتان هستند را به مردم معرفی کنید، از وضعیت پادگانها گزارش بدهید، اسلحه هایتان را به طرف فرماندهان جنایتکار بگیرید و صفوف نیروی سرکوب را ترک کنید.

هیچکس و از جمله شما تردیدی ندارد که این حکومت و سران آن و بویژه شخص خامنه ای و فرماندهان سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و سایر ارگانهای سرکوب تا چه حد در میان مردم منفورند. تردیدی ندارید که این حکومت در چه بن بستی گیر کرده و علیرغم هر درجه سرکوب و جنایت علیه مردم حق طلب بزودی سرنگون خواهد شد و سران و دست و اندرکارانش و تمام آنهایی که در جنایت علیه مردم نقش دارند، در دادگاههای مردمی به محاکمه کشیده خواهند شد. رهایی شما در این است که با مردم همراه شوید، سرنوشت تان را به سرنوشت این رژیم جنایتکار و روبه حضیض گره نزنید و هرچه زودتر خود را از خدمت به این حکومت خلاص کنید.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

در تجمع اعتراضی مقابل اجلاس سازمان جهانی کار علیه حضور جمهوری اسلامی در ژنو شرکت کنید.هفتم ژوئن ٢٠٢٤ برابر با ١٨خرداد ١٤٠٣

در تجمع اعتراضی مقابل اجلاس سالانه سازمان جهانی کار علیه حضور جمهوری اسلامی در ژنو …