مردم سراسر ایران! در اعتراض به جنایات جمهوری اسلامی از اعتصاب عمومی در کردستان حمایت کنید!

روز شنبه رژیم جنایتکار اسلامی سه جوان مخالف حکومت، زانیار و لقمان مرادی و رامین حسین پناهی را اعدام کرد و همینطور پایگاه های دو حزب دمکرات کردستان در خاک عراق را موشک باران کرد و تعداد زیادی را کشت و زخمی کرد. این جنایات موج گسترده ای از خشم و نفرت را در سراسر کشور و بویژه در بین مردم کردستان برانگیخته است. احزاب مختلف سیاسی و از جمله حزب ما مردم کردستان را فراخوانده اند که روز چهارشنبه 21 شهریور در اعتراض به این جنایات دست به اعتصاب بزنند. ما از شما مردم سراسر کشور دعوت میکنیم تا فعالانه به این اعتراض بپیوندید و به هر شکل که میتوانید حمایت خود را از این اعتصاب بحق مردم کردستان نشان دهید.


برای همه شما روشن است که این جنایات از ترس اعتراضات مردم در سراسر کشور و به قصد مرعوب کردن مردم و عمر خریدن برای حکومت صورت میگیرد. اما خود حکومتیان هم میدانند که چنان در بحران دست و پا میزنند، چنان بی آبرو شده اند، چنان در سطح منطقه و در سطح جهانی منزوی شده اند و چنان شکاف عمیقی در صفوف آنها حاکم است که با هیچ درجه جنایتی قادر به مرعوب کردن مردم معترض و حفظ رژیم جنایتکارشان نیستند. باید مصمم تر و همبسته تر از همیشه به میدان بیاییم و جنایتکاران را از کرده خود پشیمان کنیم و خود را در موقعیت قوی تری قرار دهیم.


مبارزات مردم کردستان یک رکن مهم مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برای رسیدن به آزادی و خوشبختی است. همبستگی سراسری ما با این اعتصاب، پشتگرمی بزرگی برای مردم کردستان و برای تقویت اعتراضات در سراسر کشور است. از همه مردم در سراسر کشور، از کلیه تشکل های کارگری و مردمی، معلمان و دانشجویان، از کلیه نویسندگان و هنرمندان، از فعالین مدیای اجتماعی و از کلیه مردم آزادیخواه میخواهیم جنایات حکومت را محکوم کنند و همبستگی شان را با اعتصاب مردم کردستان نشان دهند. مردم ایران برای نجات از بختک جمهوری اسلامی نیاز به همبستگی و حمایت از مبارزات یکدیگر دارند.


حزب کمونیست کارگری ایران

۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …