حزب کمونیست کارگری واحد آمریکای شمالی: هنرمندان وامانده و سینه چاک رژیم در آمریکا! 

با اوج گیری مبارزات متحدانه کارگران٬ معلمان٬ بازنشسته گان و پیر و جوان علیه حکومت ضدبشری و ضد فرهنگی حکومت اسلامی در ایران دیگر نه حنای سفرای ارسالی حسن نیت، ژورنالیست وبه اصطلاح تحلیل گر رنگی دارد و نه حنای سفرای فرهنگی.

ارسال فیلمی برای نمایش در لس‌آنجلس به کارگردانی حزب اللهی شناخته شده ای به اسم حبیب احمدزاده، پاسدار هنرمند شناخته شده و با بازیگری پرویز پرستویی از عشاق سینه چاک حاج قاسم رسوا و قاتل قرار است بکمک نایاک از محافل سربه رژیم در آمریکا بر آتش نفرت از حاکمیت سیاه وضد بشری اسلامی در ایران آب پاکی بریزد و بی‌رحمی این نظام سیاه را به اصطلاح تلطیف کند.

قرار بود در لومپن بازی‌های پرویز پرستویی و عربده کشی هایش خشم حاج قاسم هم صادر شود، قراربود از خانمی هنرمند بنام گوهر خیراندیش اصول دموکراسی در افغانستان بجا مانده از دموکراسیآمریکایی را بیاموزیم! قرار بود به هنرمند ارج نهیم به کارش، به ثروتش، به امکاناتش آفرین و صدآفرین حواله شود و به گردن رژیم قتل و کشتار مدال تحمل‌گرایی آویزان شود که: بله جناح خوب همدارند! قرار بود هنر و هنرمندی را که از بچگی عاشق سینما و موزیک بوده درک کنیم که به موجودحقیری که در کشتارگاه هنرکش اسلامی به اصطلاح فعالیت میکند و البته انبان پر میکند و شب و روزخواب ندارد آفرین گفت که ایشان برای خدمت به مادران آبان به مادران خاوران و هزار گورستان دیگربا حاجی قاسم سلیمانی قاتل تبهکار عکس یادگاری میگیرد و …

اما این جماعت رسواتر و آبروباخته تر از اینها هستند. بوی الرحمان رژیم را خود اوباش حاکم همشنیده اند! فریاد اعتراض ها روز به روز پر طنین تر بگوش میرسد! اوضاع بر مدار بقای رژیم نمیگردد دیگر زائده هایی مثل نایاک و مفت خورهای اطرافش و حبیب احمدزاده و پرویز پرستویی هایشدیگر دیپلماسی صدور فرهنگ اسلامیشان در هیچ جا و به هیچ نرخی خریدار ندارد!

پایان کار نظام کثیف اسلامی پایان کار این سفرای هنری شارلاتان هم هست!

دیگر جایی برای خود شیرینی و خود فروشی باقی نمانده است.

آنچه که بر سر پرستویی آمد از همان جنس بلایی است که بر سر خاتمی و ابواب جمعی اش درکنفرانس برلین آمد اما در شرایط سقوط نظام سیاه اسلامی.

حزب کمونیست کارگری واحد آمریکای شمالی

١ مه ٢٠٢٢

اینرا هم بخوانید

شرایط کنونی کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی: کانونهای بازنشستگی تشکل‌های زرد بی‌خاصیتی شده اند

شرایط کنونی کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی در جریان اعتراضات بازنشستگان تامین اجتماعی علیه مداخله …