خاکریز فتح‌شده حجاب و توهمات رژیم – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۷۳۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه نزدیک به بیست سال از آغاز تأسیس بنیاد بازی‌های رایانه‌ای می‌گذرد، گفت: “اگر به اولویت‌هایی که بر اساس آنها کارها تولید می‌شود توجه کنیم، آثار تولید شده در حوزه عفاف و حجاب، فلسطین و موضوع پیشرفت است.”

اساس اسلام و رژیم‌های اسلامی بر جنایت، فساد و سرکوب استوار است. یکی از ستون‌های اصلی این بنیاد ضدانسانی، سرکوب و حذف زنان از جامعه با ابزارهایی از قبیل حجاب، عفاف، نگاه جنسیتی به زن و اعمال تبعیض جنسیتی است. حالا رژیم اسلامی به دلیل مبارزات جسورانه و درخشان زنان برابری‌طلب یکی از مهم‌ترین پایه‌هایش یعنی حجاب را ازدست‌داده و با توهم بازگرداندن دوباره حجاب، به هر حربه‌ای چنگ می‌زند: طرح لایحه حجاب و عفاف، جریمه نقدی، نصب دوربین در سطح شهر، گشت متوحش ارشاد، شکنجه، بازداشت، شلاق، زندان، کشتن در مترو و حالا ساخت بازی‌های کامپیوتری با موضوع حجاب. به کمک این بازی‌ها می‌خواهد از سنین پایین مغز کودکان را شستشو داده و زن‌ستیزی را بنیادی کند. غافل از اینکه انقلاب “زن، زندگی، آزادی” پرت‌کردن حجاب و سردادن شعار علیه این رژیم و قوانینش را به دبستان‌ها هم برد و ما شاهد چه صحنه‌های شورانگیزی از مبارزات دختران دبستانی بودیم و هستیم.

زنان با بی‌حجابی، علی‌رغم توحش رژیم اسلامی، عملاً به رژیم اسلامی هر روزه می‌گویند که ما به عقب برنمی‌گردیم و شرایط بسیار سخت و کشنده‌ای را برای رژیم ضدزن اسلامی به وجود آورده‌اند که نه‌تنها باعث بالاگرفتن اختلافات درونی بین مقامات و آیت‌الله‌ها و مزدوران رژیم شده، بلکه برخی از سران رژیم از ترس مدام به خامنه‌ای گوشزد می‌کنند که دست از این‌همه سرکوب و سبعیت بردارد. یکی از رسانه‌های خود رژیم اسلامی اعتراف می‌کند که طی تحقیقات میدانی به‌عمل‌آمده‌شان در شهر تهران، در مقابل سیل عظیم زنان بی‌حجاب در جامعه، گشت ارشاد و دیگر پروژه‌های سرکوبگرانه رژیم شکست‌خورده‌اند.

رژیم اسلامی آب در هاون می‌کوبد؛ زیرا زنان مبارز در ایران اسلام‌زده دستاوردهایی که به قیمت خون هزاران مبارز آزادی‌خواه به‌دست‌آمده را به هیچ قیمتی از دست نمی‌دهند و تا رسیدن به جامعه‌ای سکولار و برابر نمی‌گذارند آتش انقلاب خاموش شود.

اینرا هم بخوانید

این منم، من زنم – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۷۴۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …