خزعبلات عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم:”با زنان زیبایی که اهل فرزندآوری نیستند ازدواج نکنید”!

رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی گفته است:”با زنان زیبایی که اهل فرزندآوری نیستند ازدواج نکنید”.تمام ادیان الهی دعوت به فرزندآوری کردند، هم‌چنین روایاتی داریم که می‌گوید با زنان فرزندآور ازدواج کنید، گاهی زنانی هستند زیبا اما اهل فرزندآوری نیستند. یک سبک زندگی غربی، براساس راحتی و لذت شکل گرفته که می‌گوید ازدواج نکنید و بچه نیاورید زیرا سخت است.

گزارش ایسنا از خزعبلات وی

از موسی‌بن جعفر ۳۰ فرزند نام برده شده که این موضوع نیز وجه سیاسی تربیتی داشته است. بیشترین امام‌زاده‌ها مربوط به امام موسی‌بن جعفر هستند. اینکه می‌گویند بچه نیاورید الا اینکه بدانید درست تربیت می‌شود، اشتباه است. چه کسی می‌داند فرزندش قطعا درست یا اشتباه تربیت می‌شود. ما دو مبحث فرزندآوری و تربیت درست فرزند داریم، دو مستحب اینجا است. در اسلام کمیت و کیفیت فرزند مهم است. ما نمی‌دانیم فرزند صالح یا فاسد می‌شود و بستگی به رعایت حقوق دارد.فرزندآوری و فرزند نیاوردن، هردو وجه سیاسی تربیتی دارد. یکی از موانعی که بعضی جریان‌های وابسته نوشتند، این است که نمی‌دانیم بچه آوردن اسلامی است یا نیاوردن آن. گاهی که نیاز به فرزندآوری بود، برای آن آیه و حدیث آوردید و همچنین زمانی که می‌خواستید بچه نیاورند با آیه و حدیث حرف زدید.

این سبک زندگی غربی می‌گوید نیاز جنسی خارج از خانواده تامین شود و بجای فرزند نیز به نگهداری سگ روی بیاورند. این جایگزینی رابطه انسان _ انسان با جایگزینی رابطه انسان _حیوان است. روایتی است که می‌گوید فرزندآوری را بُعد توحیدی بدانید، اول اینکه بدانید فرزند را خدا به شما داده است و باید برای خدا به فرزند خدمت کرده تا بنده‌ی صالح برای خدا تربیت کنید.همانطور که جریان استکبار با حقوق بشر، صلح و دموکراسی دوگانه رفتار دارد، با فرزندآوری هم دوگانه رفتار می‌کند. در جوامع مسلمان، به هر قیمتی می‌خواهند نسل‌کشی انجام دهند تا خانواده متلاشی شود، ازدواج صورت نگیرد و بچه‌های حرامزاده ایجاد شود.

اینرا هم بخوانید

تجمع کارگران ارکان ثالث شرکت ملی حفاری

روز (13 خرداد) شماری از کارگران ارکان ثالث شرکت ملی حفاری مقابل ساختمان مرکزی شرکت …