خطاب به مسببین  قتل سامان ابراهیمی و هیوا صادقی، دو عضو کومله زحمتکشان کردستان که در جریان درگیری روز پنجشنبه جانباختند- شمی صلواتی

علیرغم اینکه بیش از بیست سال است جریان شما را بعنوان یک سازمان سیاسی باپرنسیپ برسمیت نشناخته ام و سازمان شما را صرفنظر از مواضع عقب مانده و ناسیونالیستی جریان سالمی نمیدانم ولی به توصیه برخی دوستان خوب و مسئول، تصمیم گرفتم در مورد فاجعه‌ی دردناکی که در ارودگاه شما اتفاق افتاده این نامه را بنویسم تا قضاوت شوید و البته که، صدالبته باید مدافعین جنبش برابری‌ طلب در کردستان شما را بعنوان متهمین به قتل این دو نفر مورد باز خواست قرار بدهند.

از نظر من شما رهبران این جریان و مشخصا عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده مسببین قتل این دو جوان هستید.

جوانانی از کردستان به هر دلیلی در چهار چوب تشکیلاتی شما هستند یا از سر ناچاری به شما پناه می آورند یا از سر اشتباه تشکیلات شما را بعنوان ظرفی برای مبارزه انتخاب می کنند. این مسئله من نیست. مساله این است که متاسفانه شما در قبال جان آنها ذره ای مسئولیت ندارید. از مسئولیت انسانی در قبال پیشمرگانتان کاملا بیگانه اید.

من فکر می کنم برگذاری یک سیمنار برای بررسی این فاجعه‌ی انسانی که ورود به آن برای عموم باید آزاد باشد ضروری است. سمیناری که در آن ورود دیگران بدون هیچ قید و شرطی برای روشن شدن حقیقت، برای یک قضاوت انسانی آزاد باشد.

من بر این باورم که مسببین قتل دو جوان جانباخته و جوانان دیگری که در طول چندین سال گذشته در اردوگاه‌های شما به طرز مشکوکی به قتل رسیده اند باید توسط یک کمیته حقیقت یاب مورد تحقیق قرار بگیرید. ما وارثان تفکر انسانی کومه له قدیم به فرهنگ لمپنیزم و اجازه اسلحه کشیدن به روی جوانان را نمی دهیم و اساسا در جنبش زن زندگی آزادی جایی برای لمپنیزم حاکم بر شما، وجود ندارد.
خطا کردند!
چون از انجا رانده و از اینجا مونده
باز این خطا رفته ها
…در اوج ریاکاری خطا می کنند

نه خطا کرده
بلکه جنایت کردند!
۲۶ ژوئن ۲۰۲۳میلادی “شمی صلواتی”

اینرا هم بخوانید

ما کمونیستیم، ما بر عکس رضا پهلوی و یارانش دروغگو و ریاکار نیستیم‌، بلکه انسانیم! شمی صلواتی

در طول تاریخ ایران وقتیکه برای آزادی‌های انسانی و بی قید و شرط سياسی صدایمان …