خیزش های مردمی، اطلاعیه شماره ۲۱۱:اخراج حکومت اسلامی از کمیسیون مقام زن و اخباری  از اعتراضات مردمی

امروز جمهوری اسلامی متحمل یک شکست در سطح بین المللی شد و در نشست اعضای شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل همانگونه که انتظار میرفت از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با اکثریت آرا اخراج شد. این شکست نتیجه بارز خیزش مردمی علیه حکومت اسلامی است. انزوای بین المللی حکومت منفور اسلامی در حدی است که میتوان در ادامه با قدرت انقلاب و همبستگی های جهانی دولتها را وادار به بایکوت کامل آن و اخراج آن از تمامی نهادها و مراجع بین المللی کرد.

امشب در نودمین روز انقلاب  اعتراضات و شعاردهی شبانه در محلاتی از تهران از جمله در تهرانپارس، اکباتان و هفت حوض و جنت آباد و نیز در دانشگاه شریف جریان داشت. در جنت آباد مردم شعار میدادند:” فکر نکنید امشبه، قرار ما هر شبه”. در سقز نیز مردم در محلات مختلف به خیابان آمدند و شعار دادند و سرکوبگران تیراندازی کردند. در کرج نیز مردم شعار میدادند:”مرگ بر خامنه‌ای”، “امسال سال خونه، خامنه سرنگونه”.

مردم با تجمعات اعتراضی و فراخوانهایشان به تجمعات، در برابر سرکوبگریهای حکومت به مقابله برخاسته اند. مراسم های یادبود جانباختگان کانونی برای ادامه اعتراضات اجتماعی و توده ای مردم علیه جنایات رژیم است. مردم برای ساعت ۲ تا ۳ روز ۲۵ آذر در چهلمین روز جان باختن محمد رضا فردوسی به تجمع بر مزار او در قرچک امامزاده ابراهیم ولی آباد فراخوان داده اند. محمدرضا (حسام) فردوسی جوانی ۲۴ ساله بود که در روز جمعه، ۱۳ آبان مقابل مسجد جامع قرچک با شعار مرگ با خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور به خودسوزی اعتراضی دست زد. محمدرضا چند ساعت قبل از اقدام به خودسوزی در پستی اینستاگرامی نوشت: مردم! به امید روزهای بهتر مردم من دوستتون دارم. زنده‌باد ایران زنده‌باد زندگی”

کوکتل و آتش زدن به پایگاهها و حوزه های علمیه و سوزاندن نمادهای حکومتی بخشی از مقابله مردم با حکومت است. امشب در ایذه جوانان  به دفتر سازمان تبلیغات جمهوری اسلامی کوکتل زدند و آنرا به آتش کشیدند.

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

تخریب شالیزارهای بهائیان در روستای احمدآباد مازندران توسط ماموران جمهوری اسلامی

بر پایه ویدیوهایی که جامعه جهانی بهائی در صفحه «ایکس» منتشر کرده، گروهی از ماموران …