خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۱۹۵:فوران خشم از اعدام محسن شکاری یکی از جوانان معترض.با قدرت تجمعات بزرگ عزیزانمان را از چنگ آدمکشان نجات دهیم

بدنبال سه روز اعتصاب و اعتراض سراسری و قدرتمند و هشتاد روز ادامه انقلاب زن زندگی آزادی، جلادان اسلامی یکی از جوانان معترض بنام محسن شکاری را اعدام کردند. به خانواده او و همه مردم تسلیت میگوییم. محسن را به اتهام “بستن خیابان در سوم مهرماه و مجروح کردن یک پاسدار” اعدام کردند، تا زهر چشمی به ما مردم نشان دهند. خشم و انزجار از این جنایت در سراسر جامعه موج میزند.  

با انتشار خبر این جنایت فضای شهرها بشدت اعتراضی است. جوانان محلات اولتیماتوم داده و میگویند :”امشب تهران را برایشان جهنم خواهیم کرد”. مردم از سازمانهای مدافع حقوق انسان در سراسر جهان خواستار واکنش شدید اعتراضی شده اند. گوهر عشقی مادری که فرزندش ستار بهشتی بدست جانیان اسلامی در زندان  به قتل رسید در واکنش به این جنایت در توییتر خود نوشت:” پسرم، به تو افتخار می‌کنم، تو نماد مظلومیت مردم ایران هستی، تو آشکارکننده جنایت عریان جمهوری اسلامی علیه انسانیت هستی… هیچ وقت نام تو از تاریخ ایران محو نخواهد شد.”. با تجمعات بزرگ اعتراضی مقابل زندانها در تمام شهرها و اعتراضات سراسری میتوان و باید به نجات جان بازداشت شدگان شتافت و جلوی ماشین سرکوب و جنایت حکومت را گرفت.  فشار بیاوریم تا همه بازداشت شدگان فورا آزاد شوند. جمهوری اسلامی بخاطر همه این جنایاتش باید در سطح جهان بایکوت و منزوی شود و تک تک سران جنایتکار آن به پای میز محاکمه کشیده شوند. با سرنگونی این حکومت میتوان چرخه کشتار و اعدام را برای همیشه از جامعه جارو کرد.

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷آذر ۱۴۰۱، ۸ دسامبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

جریمه بار دوم بی‌حجابی ۴.۵ میلیون تومان. دوربین‌های ادارات به فراجا وصل می‌شوند.

وب سایت انتخاب:امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مجلس در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفته است که …