دادستان تهران:تلگرام و حکومت، پرونده های خاوری و خزعلی

دولت آبادی دادستان تهران:یکی از مهم‌ترین مشکلات ایران با فضای مجازی، دشواری های ناشی از عدم شناسایی و احراز هویت کاربران است؛ به نحوی که بی‌هویتی افراد در فضای مجازی و فروش سیم کارت‌های متعدد به افراد با مشخصات غیرواقعی، تشخیص هویت این عده از افراد را دشوار ساخته است.
وی با بیان این که موضوع هویت‌های ناشناخته به ویژه در جرایم علیه امنیت و ارزش اخلاقی و دینی مشکلاتی را در پی داشته است، گفت:عده‌ای معتقدند علاوه بر تهدیدها در فضای مجازی می‌توان از ظرفیت این فضا برای برخی امور جاری مانند بانکداری، ترویج امور علمی و نظایر آن استفاده کرد و بر همین اساس، فضای مجازی را توامان با تهدید و فرصت ارزیابی می کنند

دادستان تهران  ادعا کرد: برخلاف ادعاهای برخی کانال‌ها و شبکه‌های معاند، روز عید غدیر همسر و فرزند مهدی خزعلی با وی ملاقات کرده و ضمن اطلاع از وضعیت زندانی، محل مناسب نگه‌داری او را مشاهده کردند. ترفندها و تلاش‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب محکوم به شکست و ادعای تداوم اعتصاب غذای خزعلی کذب است.
جعفری دولت آبادی اظهارکرد: این جواب کسانی است که فکر می کردند با این گونه شایعه پراکنی‌ها می‌توانند جمهوری اسلامی را متهم کنند، وی در عین حالی که این شیوه‌ها را شکست خورده می‌داند، در حفظ حقوق متهمان نیز کوشا است.

محاکمه گروه ریخته‌گران خاوری
جعفری دولت آبادی با اشاره به تداوم محاکمه گروه ریخته‌گران توسط قاضی صلواتی گفت محاکمه غیابی خاوری در دستور کار یکی از شعب محاکم انقلاب اسلامی تهران قرار گرفته است. برگرفته از ایرنا

اینرا هم بخوانید

مخالفت بلینکن با حمله به رفح؛ “پاسخ مثبت” حماس به توافق

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گروه حماس را تنها مانع آتش‌بس در جنگ غزه با …