دادستان کل رژیم: بدحجابی سطح بندی شود.”دستورالعملی برای اجرای طرح نور به فراجا ابلاغ می شود”!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد کل رژیم می گوید:بدحجابی سطح بندی شود / دستورالعملی برای اجرای طرح نور به فراجا ابلاغ می شود بی حجابی امروز ناشی از کشف حجاب رضاخانی است.

وی گفته:برخی ناهنجاری‌های اجتماعی امروز در حوزه عفاف و حجاب در سطح جامعه، آثار همان قانون غلط کشف حجاب رضاخانی است که دشمن به دنبالش بود، چنانچه انگلیس نیز برای تغییر فرهنگ هند، در ابتدا به سراغ تغییر زبان مردم آن منطقه رفت و اثر شوم خود را در طول سال‌های بعد گذاشت.

کلیات طرح نور فراجا مورد تأیید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم.برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه و به زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.لازم است در اجرای طرح نور؛ نکاتی به مانند تقویت نقاط ایجابی، سطح‌بندی درباره بدحجابی در نظر گرفته شود و تمرکز بر برخورد با جرایم سازمان یافته و درباره شل حجابی توصیه و تأکید ما انجام اقدامات ارشادی با رویکرد متنبه شدن افراد است.

 کنترل فضای مجازی و برخورد با شبکه‌های سازمان یافته به ویژه در حوزه تولید و عرضه لباس‌های ناهنجار هم باید از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد. طرح نور بایستی به صورت هوشمند در برخی مکان‌های خاص که ترویج دهنده نوعی از پوشش خاص در جامعه هستند نیز حضور جدی داشته باشد. برگرفته از مهر

اینرا هم بخوانید

جمهوری اسلامی: از “سبک زندگی ایرانی اسلامی” تا عرضه “لباس عفیفانه”!

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصویب سند “سبک زندگی ایرانی اسلامی” …