دانشگاه علوم پزشکی البرز توزیع داروی برای 30 هزار بیمار اعتیاد را قطع شد

به گزارش تيترشهر: در حالی دانشگاه علوم پزشکی البرز مصوبه استانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مبنی بر توزیع داروی بیماران اعتیادی را اجرا نمی کند که استاندار جدیدالورود استان در این جلسه حضور داشته و اولین مصوبه این استاتدار در حوزه اعتیاد با بی توجهی مدیران زیر مجموعه اش مواجه شده است.
دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قطع داروی اعتیادی بیماران استان البرز را مطابق با بخشنامه سراسری مبنی بر وارد کردن اطلاعات بیماران اعتیادی در سامانه ای موسوم به ” آیداتیس” می داند و درمانگران اعتیاد استان البرز این سامانه را ناامن و خواستار حفظ حریم بیماران هستند.
گفتنی است در حالی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خولستار ورود اطلاعات بیماران اعتیادی به سامانه آیداتیس می باشد که این سامانه هفته گذشته توسط ” هکرها” هک شد و اطلاعات آن شامل اطلاعات هویتی بیماران اعتیادی افشا شد.
این گزارش حاکی است علیرغم تاکید استاندار البرز و مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، دانشگاه علوم پزشکی البرز حاضر به قطع مجازات بیماران با توزیع داروی اعتیادی نیست و بیم آن می رود که با ادامه این روند ۳۰ هزار بیمار اعتیادی در استان البرز رها شوند.
مجازات ۳۰ هزار بیمار اعتیادی در استان البرز/ وزارت کشور همچنان منفعل است+سند
مجازات ۳۰ هزار بیمار اعتیادی در استان البرز/ وزارت کشور همچنان منفعل است+سند

اینرا هم بخوانید

سازمان ملل غیرنظامیان اسرائیلی را به “تخریب” کمک‌های ارسالی بە غزه متهم کرد

سازمان ملل می‌گوید کە غیرنظامیان اسرائیلی هنگام عبور کمک‌های اردن از کرانه باختری، کە بە …