در اعتراض به کنفرانس اسلامگرایان و حمایت احزاب سوئدی از حجاب، به میدان بیاییم, شنبه اول فوریه، در استکهلم

روز اول فوریه که از طرف یک زن اسلامگرای مقیم نیویورک به عنوان روز جهانی حجاب معرفی شده، توسط تعدادی از احزاب سوئدی، مورد حمایت واقع شده و فراخوان داده شده که در این روز در خیابانها، بعنوان یک حرکت ملی در سوئد به دفاع از حجاب پرداخته شود. همچنین به این مناسب جمعی از اسلامگرایان قرار است در همین روز در مسجد “امام علی” در شهر استکهلم سوئد، کنفرانسی در دفاع از حجاب برگزار کنند.
در مقابل هم برخی اکتیویستها و بلاگرهای سوئدی، از حجاب و بطور ویژه از حجاب کشیدن روی سر کودکان اعلام انزجار کرده و فراخوان داده اند در شهر استکهلم سوئد علیه این روز، اعتراض شکل بگیرد.

*فراخوان انقلاب زنانه!
انقلاب زنانه از همه افرادی که اسلام سیاسی را پدیده ای خطرناک و مضر برای جامعه بشری میدانند، و معترض به مماشات دولت سوئد با جریانات اسلامی هستند،
از همه انسانهایی که از قوانین زن ستیزانه و ضدانسانیِ اسلامی، منزجر هستند، و دفاع از حجاب را دفاع از ارتجاع و دفاع از بردگی زن و کالا انگاری زن میدانند،
و از همه ایرانیان آزاده که از قوانین اسلامی منزجر هستند و نمی خواهند این قوانین در کشوری همچون سوئد که برای مدنیت و آزادی و رهایی و حقوق زن، مبارزه شده است، دست بالا بگیرد،
دعوت میکند که به تجمع انقلاب زنانه و دیگر جریانات پیشرو و سکولار در اعتراض به کنفرانس اسلامگرایان در مقابل مسجد “امام علی” در یاکوبسبری استکهلم، روز شنبه اول فوریه ساعت ۱۵:۰۰ بپیوندند.

*صدای اعتراض ما را باید دنیا بشود!
صدای اعتراض باید شنیده شود، اعتراض ما به مذهب و جریانات اسلامی که هرجا دست بقدرت پیدا کردند، اولین حمله به انسانیت، مدرنیسم و مدنیت را بواسطه حمله به زنان و مشخصا با حجاب کشیدن به سر زنان آغاز کردند، باید شنیده شود. جمهوری اسلامی در ایران، طالبان در افغانستان، بوکوحرام در نیجریه، داعش در منطقه، اردوغان در ترکیه، همه و همه این مکانیزم را جهت سرکوب جامعه و آزادیخواهی در متن جامعه بکار برده اند؛ برای سرکوب جامعه بواسطه حفاظت از حجاب، زنان این نیم جامعه را کشته اند، شکنجه کرده، شلاق زده و به زندان انداخته اند.

باید کاری کنیم احزاب ارتجاعی سوئدی بدانند که نمی توانند از “حجاب” این ابزار بردگی زن، دفاع کنند و دست اسلامگرایان را چنان باز بگذارند که قوانین اسلامی را از خانه ها تا مدارس و خیابانها پیاده کنند. باید بدانند که قدرت دادن به اسلامگرایان، قدرت دادن به ارتجاع است.

باید کاری کنیم جریانات اسلامی نتوانند با اینگونه اقدامات، و به اسم “دفاع از حجاب دفاع از آزادی پوشش است” به ترویج زن ستیزی و نرینه سالاری بپردازند و زنان و کودکان دختر مهاجر از کشورهای اسلامزده را مجبور کنند تا حجاب داشته باشند.

ما با پشتوانه مبارزه قوی و تعیین کننده علیه حجاب اجباری در ایران، می توانیم با همبستگی و اتحاد علیه اسلامگرایان و احزاب ارتجاعی سوئدی به میدان بیاییم. همگام با مبارزات سرنگونی طلبانه مردم در ایران علیه جمهوری اسلامی و همچنین مبارزات مردم عراق و لبنان علیه دستجات اسلامی و ارتجاعی باید جلوی این جریانات مرتجع و ضدانسانی را که تحت هر عنوان و با پشتوانه جریانات ارتجاعی در سوئد میخواهند عرض اندام کنند را گرفت و مبارزات مردم ایران، عراق، لبنان و سایر مردم منطقه خاورمیانه را در سطح جهانی نمایندگی کرد.

*وعده ما؛ روز شنبه اول فوریه ساعت 15:00 در مقابل مسجد “امام علی” در یاکوبسبری استکهلم، درب مقابل پمپ بنزین
Datavägen 2b 17543 Järfälla
راه تماس برای اطلاعات بیشتر 0046739681438

انقلاب زنانه
27 ژانویه 2020
7 بهمن 1398

اینرا هم بخوانید

کامرون وزیر خارجه انگلیس:”تروریستی اعلام کردن سپاه در راستای منافع بریتانیا نیست”!

دیوید کامرون، وزیر خارجه بریتانیا، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت اعلام کرد که افزودن نام سپاه …