دفاع بی شرمانه از اعدام شهلا جاهد در تلویزیون رژیم

دادیار اجرای حکم شهلا جاهد:در خصوص صدور حکم اعدام شهلا سر سوزنی شک‌ نکنید

عصمت‌الله جابری، دادیار اجرای احکام پرونده قتل همسر ناصر محمدخانی، بازیکن سابق فوتبال ایران در گفت‌وگویی‌ در تلویزیون ایران در پاسخ مجری برنامه که از او پرسید کاری برای شهلا جاهد نکردید گفت: “شهلا جاهد، خودش برای خودش کاری نکرد. در درست بودن حکم او سر سوزنی تردید نکنید. آن زمان تمام شعبات تایید کردند. قاضی باید حقیقت را بگوید. افکار عمومی هر چه می‌خواهد بگویید. قاضی باید بر اساس آن موازینی که هست حکم واقعی را بگوید. “از بی بی سی

توضیح:شهلا جاهد به اتهام قتل لاله سحرخیزان، همسر ناصر محمدخانی، فوتبالیست سابق محاکمه شد و نهایتا به قصاص محکوم شد،وی ۱۰ آذر ۸۹ در زندان اوین اعدام شد.

دفاعیات پرشور شهلا جاهددر دادگاه رژیم در برابر قضات آدمکش حکومت بر علیه حکم اعدامش؛ شجاعت و ایستادگی اش در برابر حکومت آدمکشان اسلامی از هر نظر نمونه بود. وی کل سیستم قضایی و قصاص و اعدام ماشین آدمکشی حکومت را به چالش کشید. اکنون بعد از گذشت نزدیک به ده سال از جنایت اعدام شهلا؛عصمت‌الله جابری دادیار اجرای حکم شهلا جاهد با وقاحت وبی شرمی تمام گفته:”در خصوص صدور حکم اعدام شهلا سر سوزنی شک‌ نکنید”. وی این حرف را در تلویزیون حکومت زده است. جمهوری اسلامی حکومت آدمکشان اسلامی سرمایه می باشد. جنایت، اعدام و قصاص و آدمکشی برای بقای حکومت کثیف؛ سیاست همیشگی حکومت بوده و می باشد. در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی همه سران و مقامات بلند پایه حکومت به اتهام جنایت بر علیه بشریت باید دستگیرو در دادگاههای مردمی محاکمه شوند.


اینرا هم بخوانید

اعتراضات مال‌باختگان رضایت‌خودرو مقابل قوه قضاییه، مس سرچشمه، کامیونداران

اعتراضات معیشتی در ایران روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با تجمع کارگران پیمانکار در مجتمع مس …