دعوت از تیم کشتی جمهوری اسلامی برای مسابقات دوستانه را محکوم می کنیم! جمهوری اسلامی باید در سطح جهان بایکوت شود!

بنابر دعوت فدراسیون کشتی آمریکا روز ۲۳ بهمن ماه مسابقه‌ای دوستانه بین دو تیم ایران و آمریکا در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس برگزار خواهد شد.
دعوت از تیم کشتی جمهوری اسلامی در حالی انجام‌گرفته که در سالهای گذشته تعداد زیادی ورزشکار به خاطر بی عدالتی حکومت اسلامی از ایران فرار کرده اند و تعدادی از ورزشکاران معترض دستگیر، زندانی، شکنجه و حتی اعدام شده اند.
نوید افکاری، قهرمان کشتی محبوب و معترض به بی عدالتی و تبعیض و وضعیت فلاکت بار معیشتی مردم، در ۲۲شهریور۹۹ اعدام شد.
خالد پیرزاد مربی بین‌المللی بدنسازی، توسط سیستم قضایی جمهوری اسلامی که فاقد ابتدایی ترین موازین عادلانه قضایی است به ۷ سال زندان محکوم‌شده است.
محمدجواد وفایی ۲۶ ساله، قهرمان بوکس و‌از معترضین آبان ۹۸ توسط همین دستگاه قضایی حکم اعدام گرفته است.
اینها فقط چند مورد از جنایات جمهوری اسلامی علیه ورزشکاران است. حکومتی که مردم جهان با کشتار وحشیانه 177 مسافر هواپیمای اوکراینی توسط موشک با توحش آن آشنا شده اند. حکومتی که عفو بین الملل در آخرین گزارش از آن به عنوان “ویرانگران انسانیت” یاد کرده است.


جمهوری اسلامی باید در سطح بین‌المللی به عنوان رژیمی سرکوبگر، ناقض حقوق بشر، جنایتکار و رژیمی که انسانهای زیادی از جمله ورزشکاران را به چوبه های دار سپرده است شدیدا محکوم شود.


جمهوری اسلامی باید در سطح جهان از لحاظ سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی بایکوت شود و سرانش در دادگاههای بین‌المللی محاکمه شوند.


ما از تمام سازمانها، نهادهای ورزشی و ورزشکاران شریف جهان میخواهیم که رفتار ضد انسانی حکومت اسلامی با ورزشکاران ایران را شدیدا محکوم کنند و مانع حضور این حکومت در مسابقات جهانی شوند.

حزب کمونیست کارگری ایران – واحد آمریکای شمالی

اینرا هم بخوانید

تلاش هکرهای وابسته به سازمان اطلاعات سپاه برای جاسوسی سایبری

یک گروه هکری وابسته به سازمان اطلاعات سپاه در کارزاری سایبری با جعل هویت روزنامه‌نگاران، …