دویچه‌وله،شکیلا منفرد: در زندان امنیت جانی ندارم

شکیلا منفرد، زندانی سیاسی محبوس در زندان قرچک، در یک فایل صوتی که به دست دویچه‌وله فارسی رسیده، می‌گوید در این زندان از امنیت جانی برخوردار نیست و مسئولان زندان با شماری از زندانیان خطرناک، همدستی می‌کنند.

شکیلا منفرد، روز شنبه ۲۳ بهمن (۱۲ فوریه) در یک فایل صوتی که به دست دویچه‌وله فارسی رسیده، گفته است که در زندان قرچک ورامین امنیت جانی ندارد و مسئولان زندان با زندانیانی که او آنها را ”خطرناک” و ”اجیر شده” می‌نامد، همدستی می‌کنند.

او می‌گوید در این زندان تاکنون از سوی چندین نفر ”تهدید به قتل” شده و این موضوع را به مسئولان زندان هم اطلاع داده اما این مسئولان هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده‌اند.

به گفته این زندانی سیاسی، ریاست اندرزگاه و اداره بازرسی زندان ”به علت کاملا نامعلومی” به افرادی که او را به قتل تهدید می‌کنند، ”باج” می‌دهند.

او می‌گوید این ”افراد خطرناک”، سایر زندانیان را نیز مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند اما با این وجود، مسئولان زندان به درخواست‌ها برای انتقال آنها به بندی دیگر بی‌اعتنا هستند.

این زندانی سیاسی با بیان اینکه ”من ده ماه در زندان قرچک آسیب دیده‌ام” می‌افزاید: «در همه این موارد، قصور و کوتاهی از سوی مسئولان زندان بوده است».

شکیلا منفرد می‌پرسد: «آیا این زندانیان اجیر شده از مرجع قضایی خاصی هستند که هیچگونه تنبیهی متوجه آنان نیست؟»او در پایان این فایل صوتی، مسئولیت بروز هر اتفاقی برای خودش را مستقیما بر عهده ریاست زندان، دادستان تهران و مدیرکل زندان‌های استان تهران می‌داند.از دویجه وله

اینرا هم بخوانید

افشاگری رضا محمدحسینی از فشار اطلاعات سپاه به زندانیان سیاسی برای «تواب‌سازی»: مصمم‌تر می‌شوم

رضا محمدحسینی، زندانی سیاسی محبوس در قزل‌حصار، در یک فایل صوتی افشا می‌کند که مقامات …