رئیس دانشگاه آزاد رژیم: دانشگاه تهران مرکز فتنه 88 بود/ لشگر نداشتیم؛ با تعدادی اندک فتنه را سرکوب کردیم

سایت انتخاب،فرهاد رهبررئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفته است: دانشگاه تهران مرکز فتنه 88 بود/ لشگر نداشتیم؛ با تعدادی اندک فتنه را سرکوب کردیم / یکی مرد جنگی به از صد هزار؛ اگر در هر واحد دانشگاه آزاد یک نفر بتواند در مقابل فتنه بایستد، باید با آن مقابله کند.

 اگر در هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی حداقل یک نفر پیدا شود که بتواند در مقابل هر گونه فتنه‌ای که در کشور جریان می‌یابد، بایستد، باید با آن مقابله کند و قطعا موفق هم می‌شود.

 اگر در هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی حداقل یک نفر پیدا شود که بتواند در مقابل هر گونه فتنه‌ای که در کشور جریان می‌یابد، بایستد، باید با آن مقابله کند و قطعا موفق هم می‌شود.

به گزارش «انتخاب»، فرهاد رهبر امروز در شانزدهمین همایش سراسری هم‌اندیشی دبیران استادان دانشگاه‌های سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر فتنه‌ای نظیر فتنه سال 88 در کشور رخ دهد، چند درصد از مدیران دانشگاه آزاد می‌توانند در مقابل آن بایستند و مانع نفوذ بیگانگان شوند، اظهار کرد: عدد و رقم نمی‌شناسم ولی اطمینان می‌دهم که “سیاهی لشکر نیاید به کار، یکی مرد جنگی به از صد هزار”؛ در فتنه 88 که مرکز آن دانشگاه تهران بود، ما نیز لشگری نداشتیم که در مقابل آن بایستد ولی همان تعداد اندکی که حضور داشتند، توانستند فتنه را سرکوب کنند، بنابراین اگر در هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی حداقل یک نفر باشد که بتواند در مقابل فتنه بایستد، باید با آن مقابله کند و قطعا موفق خواهد بود.

وی با بیان این که طی چند سال گذشته رهبری بر روی آسیب های اجتماعی تاکید داشته‌اند، گفت: امروز چه تعداد از اساتید ما با آسیب‌های روز جامعه آشنا هستند؟ و شما دبیران تا چه اندازه توانسته‌اید اساتید را با این آسیب ها آشنا کنید؟

وی در پایان گفت: این که فکر کنید مسئولان همه چیز را می‌دانند و همه ابزار را در اختیار دارند، اشتباه بزرگی است، شما دبیران استادان دانشگاه‌ها به عنوان یک مجموعه بزرگ، نقش مهمی در تصمیم سازی دارید. امروز حدود 300 نفر از شما در این نشست حضور دارند و اگر این جماعت نتوانند کاری کنند، باید درب آموزش عالی را تخته کنند.

اینرا هم بخوانید

ادعای دولت رئیسی: تاکنون ۲.۵ میلیون “فرصت شغلی” ایجاد کرده ایم!

*محمد چکشیان، معاون وزیر کار رژیم اخیرا درباره افزایش آمار اشتغال در کشور مدعی شده …