رئیس سازمان ‌خصوصی سازی رژیم استعفا داد

در چند هفته اخیر سازمان خصوصی سازی رژیم و رئیس آن پور حسینی به فساد و دزدی و خرید و فروش کارنخانجات و صنایع به بهانه خصوصی سازی، خصولتی سازی کرده اند. ماجرای هپکو، لوله سازیها و اخیر هفت تپه و فولاد اهواز و… مواردی هستند که این جناب به فساد متهم شده. پور حسینی رئیس سازمان خصوص سازی رژیم در واکنش به اعتراضات کارگران گفته است: «در تجمعاتی که انجام می شود، می گویند که بنده از سازمان خصوصی سازی استعفا بدهم. والله بنده استعفا داده ام، به صورت کتبی هم این کار را کرده ام.».

بخشی از گزارش روزنامه دنیای اقتصاد در مورد استعفای وی ضمیمه است. روزنه

احمد علیرضابیگین ماینده مجلس رژیم از تبریز سه روز پیش دهم دی ماه از برکناری پور جسینی رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد و حتی گزینه های جایگزین را نیز معرفی کرد.

رونامه دنیای اقتصاد: در این باره نوشت:وی گفته مواردی بوده که رئیس سازمان خصوصی‌سازی شرکتی را به بخش خصوصی واگذار می‌کرده و خود به عنوان شخصیت حقیقی خریدار آن شرکت بوده است.وی برای نمونه به واگذاری مجتمع گوشت اردبیل به بخش خصوصی اشاره کرد که پوری‌حسینی به عنوان شخصیت حقوقی یعنی رئیس سازمان خصوصی‌سازی فروشنده و با عنوان شخصیت حقیقی خریدار آن بوده است.

سازمان خصوصی بلافاصله در جوابیه ای این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که مجتمع صنعتی گوشت اردبیل متعلق به دولت نبوده و از ابتدای تاسیس سازمان خصوصی سازی (از سال ۱۳۸۰) تاکنون نیز شرکت مورد نظر و سهام یاد شده در فهرست واگذاری های این سازمان قرار نگرفته است.عکسی از رئیس دزد حکومت

 

 

 

اینرا هم بخوانید

تنش وخط و نشان کشیدن باندهای حکومتی در جریان بررسی اعتبارنامه‌ نمایندگان در مجلس دوازدهم

رسانه های رژیم گزارش داده اند در جریان بررسی اعتبازنامه نمایندگان مجلس حکومت، بین باندهای …