رادان در خوزستان:”اگر حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود و از بین می‌رود”!

 رادان: چه تعداد از این آدم‌های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می‌کنند؟ آرایش و مو‌های آن‌ها به چه قیمت آرایش شده؟ پس درد اقتصاد نیست / اگر حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود و از بین می‌رود.

وی در دیدار با موسوی فردا نماینده خامنه ای در خوزستان گفت:” ما اعتقاد به حل مسائل اقتصادی داریم، اما چه تعداد از این آدم‌های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می‌کنند آرایش و مو‌های آن‌ها به چه قیمت آرایش شده است؟ پس درد اقتصاد نیست. اتفاقاً آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت سر این دولت هستند. رادان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب را فرهنگی می‌دانیم، اما هر موضوع فرهنگی باید و نباید‌هایی دارد، تاکید کرد: موضوع حجاب مطالبه مردمی است و همه باید وارد عمل شده و حافظ نشان حجب و حیای زنان مان باشیم.

او گفت: دشمن در فتنه سال ۸۸ آموزش ۶ هفته‌ای در ۶ مرحله داشت تا به خیال واهی انقلاب مخملی راه انداخته و سقوط کشور را منجر شود، اما مردم هوشیار وارد صحنه شده و سیلی جانانه‌ای به صورت آنان نواخت.دشمن نفوذ را انجام می‌دهد پس از آن دست به تغییر و سپس استحاله می‌زند که نتیجه آن منجر به فروپاشی می‌شود

وی با اشاره به اینکه جنگ دوران جنگ سخت بود و جنگ کنونی جنگ نرم و ترکیبی است، اذعان کرد: سربازی و رزمندگی در این جنگ سهم همه است و اندازه آن دست خودتان و توشه آخرت تان خواهد بود. هدف اصلی، جوانان ما هستند چه بایستی کرد اگر قبول کنیم جنگی هست آن هم جنگ نیمه سخت و نرم؟! سرباز‌ها این جنگ چه کسانی هستند؟!وی با بیان اینکه ابزار زن خوزستانی، حجاب و خط قرمز، وطن و دین است حال اگر که حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود و از بین می‌رود، ادامه داد: مسیر اختلاف افکنی بسیار زیاد است و بسیاری مسائل اقتصادی را در این میان دستآویز می‌کنند.

برگرفته از تسنیم

رادان و موسوی فردا نماینده خامنه ای

اینرا هم بخوانید

کلانتری: هیچ یک از سدهای کشور مجوز زیست محیطی ندارند

 عیسی کلانتری رئیس سابق سازمان محیط زیست حکومت میگوید: هیچ کدام از سدهای کشور مجوز …