کمیته سازمانده حزب کمونیست کارگری: رای ما مردم سرنگونی جمهوری اسلامی است!

این حرف کارگران، معلمان، بازنشستگان، دانشجویان، جوانان، مادران و خانواده های دادخواه، زندانیان سیاسی و همه مردم است. این حرف دل مادران آبان ۹۸ است که با اعلام رای مردم سرنگونی است حرف دل همه مردم را زدند. این حرف همه انسانها اعم از زن و مرد است که بیش از چهل سال تحت حاکمیت جمهوری اسلامی معیشت و منزلتشان به تباهی کشیده شده است. این پیام مردمی است که در خیزش ۹۶ با شعار اصولگرا، اصلاح گرا، دیگه تمومه ماجرا به خیابان آمدند و در آبانماه ۹۸ فریاد جمهوری اسلامی نابود باید گردد سر دادند.

مدت کوتاهی به مضحکه انتخابات جمهوری اسلامی برای بیرون آوردن جنایتکاری دیگر از صندوق های مهندسی شده رای شان باقی نمانده است. با گفتمان رای ما مردم سرنگونی است، عزم جزم خود را برای پایان دادن به جهنم حکومت اسلامی اعلام کنیم. برای اینکار:

۱- در و دیوار را از شعار رای مردم سرنگونی است فضای تمام شهرها را به فضای اعتراض علیه حکومت اسلامی و مضحکه انتخاباتش تبدیل کنیم.

۲- همه تشکل های کارگری، معلمان، بازنشستگان، دانشجویان و بخش های مختلف مردمی میتوانند

با بیانیه های مشترک و اعتراضی خود کیفرخواست شان را علیه بیش از چهل سال جنایت این حکومت اعلام کرده و با فریاد رسای “رای ما مردم سرنگونی است” صدای اعتراض خود را جهانی کنند.

۳- مدیای اجتماعی میتواند محل صف آرایی قدرتمند جنبش سرنگونی طلب در مقابل جانیان اسلامی باشد.

۴- کلیپ های کوتاه تهیه کنید و فریاد اعتراضتان را علیه بساط جهنمی حکومت اسلامی بلند کنید.

و در آخر اینکه تهیه گزارشات تصویری و صوتی و نوشتاری از ستادهای انتخاباتی در شهرهای مختلف و حوزه های مختلف و فضای شهر ها فراموش نشود. بگذاریم بار دیگر تصویر شکست مفتضحانه حکومت در مضحکه دیگری از “انتخابات هایش” در برابر چشم جهانیان قرار گیرد.

جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست. رای مردم ایران سرنگونی این حکومت است. جمهوری اسلامی باید بایکوت جهانی شود و تک تک سران آن بخاطر بیش از ۴۰ سال جنایت محاکمه شوند. این صدا را جهانی کنیم

کمیته سازمانده حزب کمونیست کارگری- ۵ خرداد ۱۴۰۰

اینرا هم بخوانید

درخواست کمک اردن از کشورهای عربی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و اسلحه مرتبط با جمهوری اسلامی

اردن از کشورهای عربی همسایه خود خواست با افزایش نگران‌کنندهٔ قاچاق مواد مخدر و اسلحه …