ربودن هاشم خواستار، نشانه عجز و زبونی جمهوری اسلامی است! هاشم خواستار و دیگر معلمان دستگیر شده را فورا آزاد کنید!

هاشم خواستار چهره شناخته شده مبارزات معلمان است. او سالها در غل و زنجیر اسیر جمهوری اسلامی بوده است. دستگاههای امنیتی جمهوری اسلامی با طرحی از پپیش تدوین شده او را ربودند و در یک بیمارستان روانی به اجبار بستری کردند تا هم سرپوشی بر دستگیری خود بگذارند و هم او را بیمار روانی معرفی کنند.

جمهوری اسلامی ناتوان از مقابله با اعتراضات وسیع اجتماعی و تحصن پر قدرت و سراسری معلمان دارد فضا را امنیتی می‌کند تا به خیال واهی خود جنبش عظیم اعتراضی را مرعوب کند!

این آدم ربایی زبونانه چیزی بجر وحشت و ترس جمهوری اسلامی از رو در رویی با اعتراضات کوبنده مردم نیست!

پیام تحصن سراسری معلمان بسیار روشن و صریح است. جمهوری اسلامی مسبب همه فلاکت و بی حقوقی است که بر معلمان و همه جامعه تحمیل شده است!

ربودن هاشم خواستار و دستگیری محمد صالح شکری و محمد رضا رمضانزاده از معلمانفعال، تا تهدید و آزار و اذیت فعالین کارگری، همه از سر زبونی و استیصال حکومت اسلامی است.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در بیانیه محکمی پاسخ کوبنده‌ای به جمهوری اسلامی داده است! “حراست‌ها و اداره‌ی اطلاعات در استان‌هایی که تحصنِ باشکوه و موفق داشته‌اند ماشین سرکوب و ترس را روشن کرده‌اند و گمان می کنند با تهدید می‌توانند حرکت مطالبه محور فرهنگیان را متوقف یا منحرف کنند. چه خیال بیهوده‌ای! تأکید کرده‌اند که اعتراضات معلمان تا رسیدن به همه خواسته‌ها متوقف نمی‌شود و تحصن ها در آبان ماه ادامه خواهد داشت!

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، ربودن و بازداشت معلمان را بشدت محکوم می‌کند و برای آزادی بی قید و شرط آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. ما از همه شما مردم رزمنده و شجاع، همه شما خانواده‌‌های دانش‌اموزان می‌خواهیم که کماکان در کنار و مبارزات معلمان در دفاع از خواست‌های به حق آنان صفوف این اعتراضات به حق را فشرده‌تر کنید!

همه معلمان زندانی بدون قید و شرط بیدرنگ باید آزاد شودند!

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

۳ آبانماه ۱۳۹۷

۲۵ اکتبر ۲۰۱۸

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …