رجز خوانی رسانه های جمهوری اسلامی علیه مبارزات مردم عراق

اعتراضات در عراق بویژه درشهرهای نجف و کربلا و بغداد علیه جمهوری اسلامی روز بروز اوج میگرد. رژیم زیر ضرب اعتراضات مردم عراق قرار دارد. کنسولگریها،دفاتر احزاب و جریانات و دارو دسته های تروریستی مورد حمایت رژیم آتش زده میشوند. تصاویر جانیان و رهبران جمهوری اسلامی پائین کشیده میشوندو…

خیرگزاریهای حکومتی ایرانا و فارسدر این مورد گزارشاتی منتشر کرده اند که گویای وضعیت رژیم در عراق می باشد.عنوان گزارش ایرنا “”خشونت طلبان با آتش زدن لاستیک خیابان های نجف را بستند” و عنوان گزارش فارس:” «عناصر خرابکار» جاده کربلاء به نجف را مسدود کردند “،می باشد. در این گزارشات مبارزات مردم عراق بر علیه رژیم بغداد و جمهوری اسلامی دست تبلیعات منفی زده و اعترضات مردم را “خشونت طلب و خرابکار قلمداده کرده و بر علیه مردم شروع به پرت و پلاگویی ولجن پراکنی به شیوه سران حکومتشان کرده اند . وضعت جمهوری اسلامی و دار و دسته های تروریستی دست ساخته اش روبروز بدتر شده و زیر ضرب مبارزات مردم هستند. مردم جمهوری اسلامی و دار و دسته های تروریستش را بخشی از حکومت سرکوبگر بغداد می دانند و بدرست بر علیه سران جمهوری اسلامی و کل حاکمیت و دخالتش در عراق، بویژه در سرکوب مبارزات مردمی دست به مبارزه زده اند. در لبنان هم وضعیت از همین قرار است. جمهوری اسلامی و دار و دسته های تروریست اسلامی دست ساختش در منطقه باید گورشان را گم بکنند. گزراشات ایرنا و ایسنا در این مورد ضمیمه است. روزنه

عنوان گزارش ایرنا:خشونت طلبان با آتش زدن لاستیک خیابان های نجف را بستند
بغداد – ایرنا – گروه های خشونت طلب نقاب دار که از صبح یکشنبه در صف معترضان مسالمت آمیز درحال سوء استفاده و بهره برداری از اوضاع هستند امشب نیز با آتش زدن لاستیک و ایجاد موانع فیزیکی در خیابان های نجف ، از رفت و آمد مردم جلوگیری می کنند.
گروه های جوکر همچنان با حضور در خیابان های اصلی و راه های خروجی نجف به استان های دیگر از جمله بغداد و کربلا با آتش زدن ده ها حلقه لاستیک مسیرهای ورودی و خروجی را مسدود کرده اند.
گزارش ها حاکی است که دود ناشی از سوختن لاستیک و دیگر مواد فضای بسیاری از مناطق شهر نجف را پوشانده و تنفس شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
همچنین گروه های فشار و خشونت طلب منتسب به اعتراض های خیابانی در نجف با به کارگیری شگردی تازه برای جلوگیری از آغاز به کار ادارات دولتی از شب گذشته تا امروز یکشنبه اقدام به جوشکاری ورودی های دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی کردند.
از سوی دیگر، افراد خرابکار و نفوذی در صفوف معترضان امروز به دفتر دادستان نجف در کوفه حمله کردند و آن را به آتش کشیدند.
در همین حال، افراد نقاب دار و خشونت طلب با شدت بخشیدن به اقدام های خرابکارانه خود با سوزندان لاستیک خیابان «محمد قاسم» در مرکز بغداد را بستند.
باندهای جوکر امروز در میدان الطیران و خیابان های پیرامون میدان التحریر با پرتاب کوکتل مولوتف به زد و خورد با پلیس و نیروهای امنیتی پرداختند.
بر اساس اعلام منابع امنیتی، در درگیری گروه های خشونت طلب و خرابکار با پلیس در بغداد دو نفر کشته و ۱۳ تن زخمی شدند.شهرهای کربلا، ناصریه، دیوانیه و کوت نیز امروز شاهد اعتراض های گسترده بود.

*گزارش فارس، «عناصر خرابکار» جاده کربلاء به نجف را مسدود کردند.عده‌ای افراد ناشناس روز یکشنبه با آتش زدن چند حلقه لاستیک، جاده کربلاء- نجف را مسدود کردند.

تعدادی از افرادی که مسئولان محلی آن‌ها را «عناصر مخرب» خوانده‌اند، روز یکشنبه پس از آتش زدن چند حلقه لاستیک، راه مواصلاتی کربلاء- نجف را قطع کردند.تعدادی از معترضان نیز روز یکشنبه پس از تجمع در مقابل دفتر نمایندگان کربلاء در پارلمان عراق، درب آن را با دستگاه جوش پلمپ کردند. دیشب (شنبه شب) نیز برخی از معترضان در اقدام «خرابکارانه» اقدام به آتش زدن لاستیک و قطع جاده بغداد- ذی‌قار کردند. با گذشت بیش از سه‌ماه از تظاهرات‌ مردم عراق، هر چند جمعیت آن کمتر از قبل شده اما حجم خرابکاری‌ها مثل بستن مسیر فرودگاه یا پل‌ها و آتش‌زدن ساختمان‌ها یا محاصره مراکز مهم مثل نیروگاه برق افزایش یافته است.

اینرا هم بخوانید

معاون وزارت آموزش و پرورش: با معلم بلاگرها برخورد کردیم و از سیستم حذف شدند!

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفته: وزارت …