ماجرای هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه نشده شهرداری‌تهران

سایت انتخاب؛ رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفته است:ردگیری هزار میلیارد تومان اعتبار مازاد هزینه‌نشده در شهرداری‌تهران. قالیباف باید پاسخگو باشد.وی  با اشاره به لابحه جابجایی اعتبارات مازاد هزینه نشده به مبلغ 943 میلیارد تومان گفت: این لایحه موید بی نظمی در پیش بینی یا عملکرد بودجه است و باید شهردار نسبت به آن توضیح دهد.وی

 در جلسه امروز شورای شهر تهران، در بررسی لایحه ” اصلاح مفاد برخی از تبصره ها و ردیف های اعتباری بودجه مصوب سال 95 شهرداری تهران” با بیان اینکه در بند الف تبصره 27 بودجه “سایر ابزارهای مالی” قید شده است، گفت: باید این ابزارهای مالی مشخص و تعریف شود.
وی با بیان اینکه در بندهای (د) و (ج) لایحه، از محل جابجایی اعتبارات مازاد هزینه نشده، 943 میلیارد تومان جابجا می شود، گفت: سوال این است، چرا اعتبارات مازاد هزینه نشده داریم که هزار میلیارد تومان منابع ایجاد کرده، این رویه بیانگر این است که عدم عملکرد در پروژه ها داشته اند یا اینکه در زمان تصویب منابع، پیش بینی های خارج از عرف داشته اند که در حال حاضر، پیشنهاد 1000 میلیارد تومان جابجائی را مطرح می کنند.
 هزار میلیارد تومان اعتبار مازاد هزینه نشده مساله مهمی است و باید شهردار در مورد علت ایجاد آن و اینکه از چه ردیف هائی این جابجائی ها صورت می پذیرد توضیح دهد.

اینرا هم بخوانید

تنش وخط و نشان کشیدن باندهای حکومتی در جریان بررسی اعتبارنامه‌ نمایندگان در مجلس دوازدهم

رسانه های رژیم گزارش داده اند در جریان بررسی اعتبازنامه نمایندگان مجلس حکومت، بین باندهای …