رضا شهابی باید فورا آزاد شود!‌استکهلم: فراخوان آکسیون شنبه دوم سپتامبر از ساعت 16

رژیم اسلامی بار دیگر رضا شهابی فعال كارگری و عضو هیات مدیره سندیكای كارگران شركت واحد را در روز چهارشنبه ١٨ مرداد در زندان رجایی شهر زندانی كرد.

حزب كمونیست كارگری زندانی کردن رضا شهابی و سایر فعالین کارگری و معلمان و سرکوب اعتراضات بحق مردم را قویا محكوم میكند. رضا شهابی، محسن عمرانی، اسماعیل عبدی، حمید شرقی و سایر کارگران و معلمان زندانی و تمامی زندانیان سیاسی از جمله آتنا دائمی، آرش صادقی و گلرخ ایرانی باید فورا و بی هیچ قید و شرطی آزاد شوند و هر نوع پرونده سازی علیه فعالین اعتراضات حق طلبانه مردم و امنیتی کردن مبارزات مردم پایان داده شود.
علیرغم همه سرکوبگری ها، اعتراضات کارگران، معلمان، بازنشستگان و پرستاران به اشکال مختلف و در ابعاد وسیعی جریان دارد، زنان و جوانان نفس حکومت را گرفته اند، مالباختگانی که دار و ندارشان توسط دزدان اسلامی و نهادهای وابسته به حکومت بالا کشیده شده یک روز از اعتراض نایستاده اند، گوشمالی دادن آمرین به معروف وسعت بیشتری یافته و بیش از هر زمان همبستگی میان بخش های مختلف مردم علیه حکومت منحوس اسلامی عمیق تر شده است. سران حکومت بیش از هر کس دیگری واقفند که هیچ درجه از اقدامات سرکوبگرانه مردم را تسلیم نخواهد کرد. در چنین شرایطی گسترش مبارزه برای آزادی فعالین کارگری و زندانیان سیاسی یک وجه مهم پیشروی مردم در مبارزه برای رهایی از شر حکومت قاتلان و دزدان اسلامی است.
متحد و همصدا علیه زندان وشکنجه وشلاق فعالین کارگری واجتماعی در آکسیون شنبه دوم سپتامبر شرکت میکنیم
زمان: دوم سپتامبر 2017، ساعت 16

مکان: استکهلم ، سرگل توریت‌(قسمت بالا، مقابل بوک هندل)

برگرفته از صفحه فیس بوک حزب کمونیست کارگری ایران

اینرا هم بخوانید

تنش وخط و نشان کشیدن باندهای حکومتی در جریان بررسی اعتبارنامه‌ نمایندگان در مجلس دوازدهم

رسانه های رژیم گزارش داده اند در جریان بررسی اعتبازنامه نمایندگان مجلس حکومت، بین باندهای …