روحانی، بازجویی از جهرمی؛ من را احضار و محاکمه کنید

هر کس از دولت انتقاد کند آزاد است؛ برخی منتقدان دولت هم آزادند هم مصونیت دارند.واکنش روحانی به بازجویی از وزیر ارتباطات؛ من را احضار و محاکمه کنید| حامیان دولت نه آزادی دارند نه مصونیت

فایل صوتی

https://static0.jamaran.news/mediav2/ndbZcIWN9iaZ/dmlkZW8tbWVkaXVtLm00dg,,/%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9+%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C+%D8%AC%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C.mp4

بخش هایی از سخنان روحانی برگرفته از آفتاب نیوز

جنگ اقتصادی دشمن شکست خورده و رو به پایان است / دنیا با صدای واحد از آمریکا می خواهد به تعهداتش بازگردد/ همیشه گفته ایم شما به تعهدات خود برگردید،ساعتی دیگر ما به همه تعهداتمان برمی گردیم/ آن جنایتکار شرور و آزاردهنده مردم رفته است و امروز شرایط ایران اسلامی برای تحولات اقتصادی، کاملا با یک ماه پیش متفاوت است/ تا روزی که در حکومت ایران همه کاره رای مردم است، شکست نخواهیم خورد/12 و 22 بهمن روزهای بزرگی در تاریخ کشور ما هستند/گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

 در فضای مجازی هم درست مانند فضای حقیقی بعضی ها تخلف، سوءاستفاده و دزدی می کنند. بعضی ها ایمان جوان ها را هدف گرفتند. ما باید مراقبت کنیم. همانطور که رها کردن نادرست است بستن هم نادرست است. این موضوع راه دارد و برای آن مراقبت وجود دارد. اگر فضای مجازی نبود ما چطور بیماران کرونا را کنترل می کردیم. با همین اپلیکیشن ها این کار را انجام دادیم. فضای مجازی امروز به ما در بخش های مختلف و در سلامت و آموزش مردم کمک کرده، البته باید مراقبت ها را هم انجام دهیم.

هم خدمات را به مردم بگوییم و هم نواقص را. ما هر چه متحد باشیم و دست به دست هم بدهیم و یک صدا باشیم دوران جنگ اقتصادی کوتاه و کوتاهتر می شود و هر چه اختلاف و دعوا داشته باشیم یا روبروی هم باشیم و با حیثیت هم بازی و یکدیگر را تضعیف کنیم تحریم ادامه پیدا می کند. درست است که من می گویم توپ در زمین واشنگتن است اما توپ برجام در زمین واشنگتن است و در کلیت مسئله ما خودمان باید کار انجام بدهیم. اگر متحد و یکصدا باشیم به طور حتم زمان پایان جنگ اقتصادی کوتاه تر می شود.

روحانی ادامه داد: به هر حال مشکلاتی هم وجود دارد و مشکلات را باید با هم حل کنیم. قرار نیست یک عده مشکل را حل کنند و یک عده آن کنار بنشینند. چرتکه بیندازند یا اینکه بدتر به نفع دشمن هورا بکشند، همچین چیزی که نمی شود. این کشور برای همه ماست و همه با هم باید کار کنیم و همه در سرنوشت این کشور شریکیم. اگر چیزی گران یا ارزان شود برای همه است. بالا رفتن ارزش پول ملی، تولید، حرکت و پیشرفت زیرساخت ها برای همه است. دولت در تمام این سه سال در وسط جنگ اقتصادی تحمیلی بوده، هر کسی حق دارد به دولت انتقاد کند، اما هیچ کدام از کسانی که انتقاد می کنند و آزاد هستند و ما هم استقبال می کنیم این جمله را که اولش لازم است بگویند نمی گویند که در جنگ تحمیلی اقتصادی که دولت تلاش می کند ضمن تشکر این پنج تا انتقاد را هم از دولت می کنیم. اگر با این شروع و تمام شود و راه حل و پیشنهاد هم باشد که فبها.

وی همچنین تاکید کرد: انتقاد که سر جای خود خیلی هم خوب و درست است، اما گاهی اوقات روح مردم آزار می بیند که می بینند در این کشور آنهایی که نسبت به دولت با لحن نادرست صحبت می کنند هم در رسانه ها برایشان آزادی بیان ملحوظ می شود و مصونیت هم دارند و مهر مصونیت پای حرف آنها زده می شود و حتی گاهی پشت پرده تشویق شان هم می کنند.

وی اضافه کرد: از طرفی اگر کسی بخواهد به نفع دولت حرفی بزند باید در روزنامه یا تلویزیون و رادیویی باشد وگرنه تنهایی در خانه که آزادی بیان نیست، همان آدم حامی دولت آزادی بیان و مصونیتش معلوم نیست. من می ترسم بعضی ها حتی بخاطر حمایت از دولت تحت فشار قرار بگیرند. در حالی که ما یک مسیر و هدف داریم و همه باید دست به دست هم بدهیم.

اینرا هم بخوانید

“غفران سوادی” معروف به ام فهد، اینفلوئنسر در بغداد به ضرب گلوله کشته شد

تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که “غفران سوادی” معروف به ام فهد، اینفلوئنسر عراقی در …