زنده باد معترصین علیه سفر ظریف به سوئد

بازتاب اعتراض معترضین به سفر جواد ظریف وزیر امور خارجه رژیم آدمکش جمهوری اسلامی به سوئد در تلویزیون سراسری این کشور. خبرنگار به زبان سوئدی می گوید معترصین می گویند با این شرایط ( یعنی با توجه به رفتار جمهوری اسلامی با مردم) نباید چنین دیداری صورت می گرفت و اصولا نباید وارد گفتگو ( منطور همان رابطه دیپلماتیک و سیاسی) با این رژیم شد.

دیروز وزیر امورخارجه سوئد نیز پس از دیدار با ظریف در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت ما او را دعوت نکردیم. او خواست با ما دیدار داشته باشد و ما نیز پذیرفتیم. ایشان البته همان داستان قدیمی دیالوگ بهتر است از نداشتن دیالوگ است را تکرار کرد که همه می دانیم منافعی جز بزینس و تجارت پشت سر آن نیست.

مسئله از نظر ما روشن است جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست و نباید هیچگونه مشروعیتی در مجامع بین المللی داشته باشد. مردم ایران در حال سرنگون ساختن این رزیم ظالم و جنایتکار هستند. جمهوری اسلامی یک رژیم تروریستی و ضدبشری است و اگر کسی حتی به فکر امنیت منطقه است باید از مبارزات مردم ایران برای سرنگونی این رژیم حمایت کند. مردم ایران با سرنگونی جمهوری اسلامی نه فقط خود را آزاد می کنند بلکه نوید آزادی مردم منطقه از دست حکومت های اسلامی و مرتجع را خواهند داد و نسیم آزادی را در سراسر جهان دامنه گستر خواهند کرد.

زنده باد مبارزات قهرمانانه مردم ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی
زنده باد معترصین علیه سفر ظریف به سوئد
حسن صالحی

اینرا هم بخوانید

اعدام ابزار سرکوب جامعه و جنگ با فقرا! گفتگو با حسن صالحی سخنگوی کمیته بین المللی علیه اعدام

انترناسیونال: مدتی پیش شماری از زندانیان قزلحصار نامه ای منتشر کردند و اعلام کردند روزهای سه …