سرنگون باد رژیم تروریست و جنگ افروز جمهوری اسلامی! حسن صالحی

رجز خوانی سران جمهوری اسلامی بدنبال حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل همچنان ادامه دارد. در مجلس، نمایندگان این طویله اسلامی علیه اسرائیل شعار سر دادند و حکومت، اراذل و اوباش خود را برای به اصطلاح شادی به خیابانها کشاند. جمهوری اسلامی که می داند که این حملات می تواند سرآغاز جنگی پردامنه باشد، گفته است که قصد ادامه دادن به این عملیات را ندارد ولی اگر ارتش اسرائیل جواب حملات نظامی جمهوری اسلامی را بدهد، آنها هم به حمله متقابل دست خواهند زد. به نظر نمی رسد که دولت و ارتش اسرائیل در مقابل حملات نظامی جمهوری اسلامی سکوت کنند. سایه جنگ بر فراز جامعه ایران گسترده تر می شود و عامل اصلی آن، رژیم اسلامی ایران است که مدام بر طبل نابودی اسرائیل کوبیده و اکنون با جنگ افروزی و دامن زدن به فضای جنگی می خواهد اعتراضات و انقلاب مردم ایران را مهار کند.

این اوضاع، همه ما را فرا می خواند که به مبارزه قاطع خود برای نابودی جمهوری اسلامی شدت بیشتری ببخشیم. ما گرفتار مشتی جنایتکار شده ایم که به خاطر منافع سودپرستانه و تروریستی خود قصد دارند با جنگ افروزی و اقدامات تروریستی ، زندگی و هستی ما را به آتش بکشند و سرکوب را در جامعه بیشتر کنند تا بر اریکه قدرت باقی بمانند. پیامدهای یک جنگ تمام عیار، اگر چنین سناریویی اتفاق بیفتد، طبعا برای همه مردم تلخ و ناگوار خواهد بود. ولی ما نمی گذاریم که این رژیم بار دیگر از ما و زندگی ما قربانی بگیرد. تنها پاسخ ما برای جلوگیری از رویدادهای هولناک احتمالی این است که با قدرت تمام علیه حکومت اسلامی دست به شورش و قیام بزنیم و این حکومت جنگ افروز و ضد بشری را به زیر بکشیم.

اکنون دنیا تروریسم و جنگ افروزی جمهوری اسلامی را میبیند. اکنون وقت آن است که در همه جا به خیابانها بیایم و اعلام کنیم سفارتخانه های این رژیم جنایتکار و ضد مردمی و جنگ افروز باید بسته شود. امروز وقت آن است که با صدای بلند اعلام کنیم که هرگونه تعلل در قرار دادن سپاه در لیست نیروهای تروریستی به جنگ افروزی بیشتر این نیروی جنایتکار می انجامد. امروز صدای سرنگونی و نابودی جمهوری اسلامی باید بیش از گذشته در همه جا طنین انداز شود. ما جنگ نمی خواهیم. دشمن در خانه ماست و در هر حالتی این دشمن، یعنی جمهوری اسلامی را نشانه خواهیم گرفت.

اینرا هم بخوانید

حذف مجسمه قاسم سلیمانی و حضور زنان در استادیوم – حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۶۵۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …