زن ستیزان بر زمین کوبیده میشوند!

“یوشیرو موری” ۸۳ ساله و نخست وزیر سابق ژاپن تنها پنج ماه پیش از تاریخ آغاز المپیک توکیو در یک جلسه کمیته المپیک که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد گفته بود که زن‌ها «زیاد حرف می‌زنند»، جمله‌ای که در جهان غوغا به پا کرد. و “یوشیرو موری” علاوه بر معذرت خواهی ناچار به استعفا و از مقام خود کناره گیری کرد. مقامات ژاپنی و کمیته المپیک این کشور اکنون باید به دنبال مدیر باشند.

با انتشار این خبر قاعدتا تمام نگاه ها به یکباره به طرف قوانین و عملکرد نزدیک به نیم قرن جانوران اسلامی حاکم بر ایران معطوف میشوند. اگر همین واکنش نخست وزیر ژاپن را به عنوان معیاری برای کناره گیری و عذرخواهی در مقابل الفاظ زن ستیزانه قرار دهیم، برای۴۲ سال زن ستیزی و انسان ستیزی حکومت اسلامی میبایست در جهان غوغایی ریشه ای تر و عمیق تر به پا میشد و تک تک کاربدستان و مقامات ضد زن حکومت اسلامی در قفس انداخته میشدند.

قوانین کپک زده اسلامی، صدور احکام عصر حجری برگرفته از این قوانین، ۴۲ سال توهین، تحقیر، بی
حرمتی و اعمال قرون وسطایی ترین رفتار علیه زنان توسط انگل های اسلامی حاکم بر ایران آنهم در آغاز نیمه سوم قرن بیست و یک، باید زن ستیزان اسلامی همراه با قوانین و ساختارهای ضد زن آن را ده ها بار بر زمین کوبید و بزیر کشید. اگر معیارهای کشور ژاپن را مبنا بگیریم، از ولی فقیه و رئیس دولت و مجلس گرفته تا کاربدستان ریز درشت، آیت الله های انگل و مفتخور این شبکه زن ستیز و دیگر احشام اسلامی حاکم بر ایران را باید افسار زد و در مقابل افکار عمومی جهان نمایش داد.
این رسالت بر عهده ما و بر عهده میلیونها زن و مرد برابری طلب و آزادیخواهی است که طی عمر ننگین شبکه حاکمیت اسلامی در مقابل آن ایستاده اند و تا افسار زدن و در فقس کردن آنان کوتاه نخواهند آمد.
عبدل گلپریان
۲۴ بهمن ۹۹
۱۲ فوریه ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …