سازمان تامین اجتماعی، مبلغ یک میلیون تومان کسر شده از مستمری برخی بازنشستگان بازگردانده میشود

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم اعلام کرد مبلغ یک میلیون تومان کسر شده از مستمری اسفندماه برخی بازنشستگان بازگردانده می‌شود. محمد اسدی، رئیس کانون بازنشستگانِ سازمان تامین اجتماعی گفت کسر این مبلغ با هدف واگذاری سهام پتروشیمی امیرکبیر به بازنشستگان بوده است.وی در ادامه می گوید۵۲ درصد سهام پتروشیمی امیرکبیر به ارزش ۶۴ هزار میلیارد تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی واگذار می‌شودو سهم هر بازنشسته ۱۵ میلیون تومان تعیین شده است که پنج درصد آن طی سه قسط از مستمری آنها کسر می‌شود.

در همین رایطه سازمان تامین اجتماعی ضمن حمایت از این اقدام، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل آنکه کسورات انجام‌شده «بدون اطلاع‌رسانی مکفی» صورت پذیرفته بود، این مبلغ به حساب مستمری‌بگیران «بازگشته است».لازم به توضیخ این اقدام با عتراضاش گسترده بازنشستگان روبروشده بود.

خبرگزاری حکومتی ایلنا در این مورد نوشت با دستور صادر شده توسط مدیرعامل سازمان و هماهنگی صورت گرفته با بانک‌های عامل، از دیشب کسورات انجام شده (مبلغ یک میلیون تومان) که بدون اطلاع‌رسانی مکفی صورت پذیرفته بود با قید فوریت به حساب کلیه مستمری‌بگیران گروه الف بازگشت. ظاهراً از حساب این بازنشستگان مبلغ یک میلیون تومان کسر شده بود.

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …