سازمان جوانان کمونیست: توماج صالحی را فورا آزاد کنید!

حساب منتسب به خانواده توماج صالحی در اینستاگرام از دستگیری این خواننده رپ اعتراضی توسط مأموران امنیتی جمهوری اسلامی خبر داد. بر اساس این پیام که روز یکشنبه منتشر شده است، مأموران «در یک یورش ۱۲ نفره و با ۴ ماشین» به خانه توماج صالحی هجوم برده و پس از بازرسی خانه، او را به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

توماج صالحی در دو اثر اخیر خود به نام‌های «زندگی نرمال» و «سوراخ موش» به سیاست‌های جمهوری اسلامی اعتراض کرده بود که ویدئوهای رپ او با استقبال گسترده کاربران ایرانی روبه‌رو شد. توماج صالحی در روزهای گذشته در حساب توئیتری خود از تغییر گوشی تلفن همراهش به‌خاطر جلوگیری از احتمال دستگیری‌اش خبر داده بود.

در چارچوب فضای سراسر اعتراض جامعه در راستای سرنگونی جمهوری اسلامی، تعداد هنرمندانی که به صدای سرنگونی طلبانه مردم ایران تبدیل می شود رو به افزایش است. این مساله موجب وحشت حکومت اسلامی شده و در هفته های اخیر دست به بازداشت تعدای از این هنرمندان از جمله توماج صالحی زده است. در برابر این رویکرد جمهوری اسلامی، آنگونه که هم اکنون در شبکه های اجتماعی اعتراضات زیادی جاری است، باید دست به اعتراض زد و خواست آزادی فوری و بی قید و شرط این هنرمند را به حکومت تحمیل کرد.

………………….

تعدادی از موزیک ویدیوهای توماج صالحی

https://twitter.com/i/status/1420385666228178948
https://twitter.com/i/status/1420407037255639042

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …