سالروز آبان را با تجمعات اعتراضی زنده نگه میداریم!

در آبان ۹۸ متحد شدیم! دست در دست و بازو در بازو! نهراسیدیم نه از اوباش چماق کش و نه از هفت تیرکشها و تک تیراندازان آتش به اختيار سید رذل علی خامنه‌ای و نظامش.


بنیادهای حکومت‌ اسلامی را هدف گرفتیم. آنها اتحاد برای بقایشان را اعلام کردند و ما متحدانه بازهم سرنگونی کلیت حکومت اسلامی را نشانه رفتیم تا بشریت بداند که “اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمام ماجرا!” تنها یک شعار نیست یک انقلاب از اعماق جامعه علیه تمام دارودسته‌های اسلامی در ایران و منطقه است.
جوانانمان را به گلوله بستند “به سرو پایشان هم شلیک کردند!” تلاش کردند در خلوت دهلیزهای شکنجه قهرمانان را خاموش کنند، در “جستجوی گردن برای طناب‌دار” پرونده‌سازی کردند و نوید قهرمانمان را به قتل رساندند.
آبان خونین را تمام شده فرض کردند اما از همان روز فریاد انتقام و سرنگونی حکومت اسلامی یک لحظه هم خاموش نمانده است! کارگران فرمان خلع ید از سرمایه‌داران حریص و تبهکار را سرمیدهند! شوراهایشان را برپا میکنند و خواهان حکومت شورایی میشوند! خانواده‌های دادخواه، معلمان، قربانیان کشتار سرنشینان هواپیمای اکراینی، دختران، زنان، بازنشستگان و همه مردم بجان آمده امروز متحدانه در خیابان و کارخانه و محلات گرم صیقل دادن به سلاحهای همبستگی و اتحاد برای به زیر کشیدن دشمنانشان هستند!


آبانمان را بخون کشیدند همان کاری که ۴۳ سال است انجام میدهند اما خون آبان در رگهای جنبش اعتراضی و سرنگونی طلبانه جامعه‌ای ۸۰ میلیون نفری در غلیان به زیر کشیدنشان و مهر پایان زدن به جنایاتشان و محاکمه آنها است.


فعالین تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری همصدا و همسنگر با تمام مردم ایران سالهاست که پرجم مبارزه برای سرنگونی نظام اسلامی در ایران را بر دوش میکشند.
ما اعلام میکنیم که امسال هم سالگرد آبان را به روز دادخواهی و فریاد سرنگونی در شهرهای جهان تبدیل خواهیم کرد و از همه مردم مردم آزاده و مخالفین حکومت در سراسر جهان دعوت میکنیم هر جا که هستند در سالروز آبان دست به تجمعات اعتراضی بزنند.

سرنگون باد جمهوری اسلامی!
کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۶ نوامبر ۲۰۲۱

متعاقباً لیست آکسیونهای تداوم آبان سرخ در خارج از کشور به اطلاع خواهد رسید.

اینرا هم بخوانید

تنش وخط و نشان کشیدن باندهای حکومتی در جریان بررسی اعتبارنامه‌ نمایندگان در مجلس دوازدهم

رسانه های رژیم گزارش داده اند در جریان بررسی اعتبازنامه نمایندگان مجلس حکومت، بین باندهای …