ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران: هشدار پزشکان از داخل کشور: موج دوم کرونا با شدت و حدت بیشتر در راه است!

طبق تماسی که ما با تعدادی از پزشکان و متخصصین در ایران داشتیم، صحبت از آغاز موج دوم کرونا بویژه در شهرهای بزرگ در میان است. پزشکان و مردم از داخل کشور گزارش میدهند که از پایان فروردین ماه ، همه چیز حالت عادی بخود گرفته و خیابانها شلوغ است و مردم در وسایط نقلیه ای که مملو از جمعیت است بدنبال کارهای روزمره هستند و تو گویی در این دنیا بیماریی به اسم کرونا وجود خارجی ندارد و تو گویی این بیماری از طریق ارتباطات و همچنین و بویژه از طریق محیط های بسته همچون اتوبوس و مترو و ازدحام جمعیت منتقل نمیشود.
پزشکان مرتبط با ما معتقدند که باید آژیر خطر را بصدا در آورد، باید فورا اقدام کرد و باید حکومت را تحت فشار گذاشت، سیاست کشتار بیرحمانه مردم را کنار گذاشته و فکری بحال این وضع بکند.
اعلام عادی بودن اوضاع یعنی حرکت بسوی کشتار میلیونها نفر، امری که برای حکومت اسلامی و رئیس جمهور و اعوان و انصار حکومتی، زیاد مهم نیست، این حکومت در آستانه ورشکستگی کامل است و برای جلوگیری از بهم ریختن کامل اوضاع میخواهد بکشد و بماند.
در حالیکه پول به اندازه کافی در اختیار این حکومت است. بر باد دادن میلیاردها دلار پول در پروژه های نظامی سپاه پاسداران، بر باد دادن پولهای کلان برای نهادهای تروریست پرور اسلامی در قم و در لبنان و کربلا و سوریه، دزدی های کلانی که هیچگاه معلوم نمیشود چه کسی دزدیده و چرا هیچ دادگاهی در این موارد به نتیجه نمیرسد، در حالیکه همین حکومت اگر زندانی فرار کند با تمام قوا فراریان را میگیرد و فورا اعدام میکند، دزدان در تورنتو و در همه جای دنیا، املاک میلیونی میخرند و داد و ستد میکنند و جالب است که یک رال، از پول های دزدی بیت رهبری و خامنه ای و یا آستان قدس و مساجد و مراکز اسلامی ، امروز صرف مقابله با کرونا نمیشود.
همگان میدانند که مقابله درست با کرونا باید با تامین معیشت مردم همراه باشد. کسی که نان ندارد بخورد، از خانه بیرون خواهد رفت و همین به معنای گسترش بیماری است. امری که در مقابل چشمان ما در ایران در حال انجام شدن است.
کرونا بیش از پیش نشان داد حاکمین در ایران، مشتی دزد و جنایتکار هستند که برای آنها دوام و بقا حکومت انسان کش، همه هدف است و در این روزهای مرگ و میر مردم از کرونا، این حکومت شرم نمیکند روزی چند جوان را اعدام کنند و شرم نمیکند امکانات نهادهای بین المللی برایمردم ایران را نیز دزدیده و در بازار سیاه بفروشد.
ستاد مردمی مبارزه با کرونا در مورد موج دوم گسترش کرونا در ایران و جان باختن هزاران و هزاران نفر هشدار میدهد و از همگان دعوت میکند در این مبارزه با کرونا در ایران با ما سهیم شوند. لطفا پیشنهادات و نظرات و حرکتهایی را که مفید میدانید با ما در میان بگذارید.

ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران
٥اردیبهشت ١٣٩٩ برابر با ٢٤ آوریل ٢٠٢٠

http://tiny.cc/annonz

کانال ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران
آدرس کانال: t.me/Iran_Corona_2020
تماس با ما:@stop_corona
تماس با ما:@stop_corona
کمکهای مالی خود را از این طریق ارسال کنید.
پی پل :

https://www.paypal.me/stopcorona?fbclid=IwAR3DCYQzTPaMgZ0SSyXFx89yizcNIdKOf3Zv-D6kolo5jIHzlSum01zjPc8
حساب بانکی :
Postbank
International kampagne -Frauenrechte
DE36440100460856915469
BIC PBNKDEFF
در سوئد به این شماره کمکها را سویش کنید!
سیما بهاری +46707432547
توجه : لطفا از قید کلمه ایران در پی پل و در حساب بانکی اکیدا امتناع کنید. فقط بنویسید: corona- Help

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …