سخنان ترامپ در باره جمهوری اسلامی

 ترامپ در سخنرانی اش  در ایالت اکلاهما گفت که اگر ایران تا انتخابات آمریکا منتظر بماند،‌ باید برای توافق دوبرابر هزینه كند.

 ایران هم می‌خواهد جو بایدن برنده شود. بگذارید من صریح به شما بگویم. من می‌توانم بهترین توافق و سریع‌ترین را با ایران انجام بدهم. آنها می‌خواهند من ببازم. آنها می‌خواهند من ببازم که صاحب آمریکا شوند. پرزیدنت اوباما میلیون‌ها دلار به ایرانی‌ها پول نقد داد. الان آنها وضع‌شان خوب نیست. یک روز از ما تشکر می‌کنند. ایران وحشتناک می‌خواهد با ما توافق کند. اما کری و بقیه به آنها گفتند صبر کنید. اگر ترامپ ببازد،‌ شما صاحب و مالک آمریکا می‌شوید. من گفتم ما می‌توانیم صبر کنیم. ایران می‌تواند صبر کند اما بعد باید هزینه بزرگ و وحشتناکی را برای توافق بپردازند.

وی درباره مقابله با تروریسم نیز گفت: ما رهبر داعش را کشتیم. ما بزرگترین تروریست جهان یعنی قاسم سلیمانی را حذف کردیم. ما به زندگی‌شان پایان دادیم و حذف شان کردیم. جو بایدن مخالف کشتن سلیمانی بود. از نظر سیاسی حمایت نکرد. 

وی همچنین درباره عملکرد دولت خود در مقابله با کرونا گفت: من کار ویژه‌ای در مقابله با کرونا کردم. من همان اول مرز آمریکا را بستم. جان صدها هزارنفر را نجات دادم. من حتی پرواز به اروپا را هم تعطیل کردم. اما مخالفان من هرگز به این‌ها اشاره نمی‌کنند.

https://ir.voanews.com/top-stories/us-trump-rally

اینرا هم بخوانید

پلیس سایپری رژیم از برخورد با ۱۰۹ صفحه اینستاگرامی در استان آذربایجان غربی در اجرای “طرح نور” خبر داده

سایت حکومتی خبر آنلاین نوشت:مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی، تعداد ۱۰۹ …