سعید مرتضوی از یک قاضی دیوان عالی رژیم “حکم برائت و اعاده دادرسی” گرفته است

مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری روز دوشنبه ١٩ اردیبهشت در تویتر نوشت: حکم برائت سعید_مرتضوی صادر شده و وی از یک قاضی دیوان عالی رژیم “حکم برائت و اعاده دادرسی” گرفته است!

سعید مرتصوی از جنایتکاران جمهوری اسلامی و از مسئولان دستگیری و شکنجه معترضان در اردوگاه مخوف کهریزک در جریان اعتراضات سال ١٣٨٨ می باشد. چهار نفر از دستگیرشدگان در این ارودگاه جانباختند. مرتضوی با همدستی رادان فرمانده وقت ناجای تهران حکم انتقال دستگیرشدگان این اعتراضات به اردوگاه مخوف کهریزک را صادرکرده بود.

بسیاری از معترضان آن سال در پی دستگیری به بازداشتگاه مخوف کهریزک منتقل شده و مورد شکنجه، تجاوز و اذیت و آزار قرار گرفتند. با ادامه اعتراضات خانواده و خواست محاکمه مرتضوی، خامنه ای و باند احمدی نژاد مجبور شدند وی را به حاشیه امن رهبری برده و وعده محاکمه دادند.

در حالی که پرونده این جنایتکار در مرحله رسیدگی حکومتی بود، احمدی نژاد وی را به سمت ریاست سازمان تامین اجتماعی برگزید. با ورودی وی به این سازمان؛ مصادره دارایی های این سازمان به نفع دزدان و رانت خواران فاسد حکومت به این سازمان بازشد. هزاران میلیارد تومان را صاف و ساده دزدیدند.

در اقدامی دیگر و به خواست خامنه ای در جریان دادگاه وی، باندهای حکومتی تنها شاهد جنایات باند رادان و مرتضوی در این اردوگاه، پزشک وظیفه رامین اندرجانی که حاضر شده بود علیه مرتضوی شهادت بدهد؛ را مخفیانه کشتند تا پرونده را مختومه اعلام کنند.

نتیجه این شد که بعد از سالها محاکمات ساختگی توسط حکومت، پرونده این جانی به بایگانی سپرده شد. اکنون بعد از گذشت نزدیک به ٨ سال، یک بار دیگر دادگاه رژیم، اتهامات وارده به وی را رد کرده و عملا وی را تبرئه کرده است. مرتضوی، رادان، خامنه ای و احمدی نژاد، سران و مقامات بلند پایه جمهوری اسلامی باید به جرم ارتکاب جنایت بر علیه بشریت دستگیر و محاکمه گردند. و آن روز دیر نخواهد بود.

خبر از لینک زیر

https://twitter.com/mostafaMTH/status/1523620063235887105/photo/1

اینرا هم بخوانید

ادعای دولت رئیسی: تاکنون ۲.۵ میلیون “فرصت شغلی” ایجاد کرده ایم!

*محمد چکشیان، معاون وزیر کار رژیم اخیرا درباره افزایش آمار اشتغال در کشور مدعی شده …