سپاه تروریستی و اصلاح طلبان حکومتی! بابک یزدی

سپا پاسداران رژیم اسلامی را می توان بزرگترین سازمان تروریستی جهان در حال حاضر نامید. این نهاد نه تنها بزرگترین نیروی سرکوب رژیم در 44 سال گذشته، بلکه بزرگترین مافیای اقتصادی خاورمیانه می باشد. سپاه پاسداران بیشترین قتل و کشتار را در داخل انجام داده ، تظاهرات مسالمت آمیز مردم را به گلوله بسته و در ترور های رژیم اسلامی در خارج کشور نیز مستقیما دخالت داشته است.


این نهاد از سوی وزارت خارجه آمریکا به عنوان یک سازمان تروریستی طبقه‌بندی شده استو کارزار درخواست برای تروریستی شناخته شدن آن از سوی اتحادیه اروپا ادامه دارد.نمایندگان پارلمان اروپا دو هفته پیش در قطعنامه‌ای خواهان قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا گردیدند.
در کانادا حدود ده هزار نفر از آنان در لیست قرار دارند ولی خواست اصلی خانواده های پرواز پی اس 752 و همچنین خواست مهم تظاهرات هزاران نفره در شنبه ها و یکشنه هادر شهرهای بزرگ کانادا در تورنتو، اتاوا، مونترال و ونکوور و بقیه شهرها از دولت کانادا این هست که کلیت سپاه را در لیست تروریستی قرار دهند.


در تجمع هزاران نفره استراسبورگ نیز یکی از خواست های مهم و اصلی تظاهر کنندگان قرار دادن سپاه در لیست تروریستی بود. در یکی دو هفته آینده نیز قرار است تظاهرات بزرگی بااین خواست در شهرهای اروپا به ویژه بروکسل و آمریکای شمالی برگزار شود.
جالب اینکه در این شرایطی که بوی الرحمن رژیم مدت زمانیست که به مشام جهانیان رسیده است، جمعی از اصلاح‌طلبان داخل و خارج از ایران از این جریان مخوف و تروریستی حمایت کرده اند!در میان این لیست اسامی عباس عبدی، لطف‌الله میثمی، حمیدرضا جلایی‌پور، نعمت احمدی، حمزه غالبی، پیمان عارف، ملیحه محمدی، محمد برقعی و زهرا نژاد بهرام، نیزدیده می شود.
حزب کمونیست کارگری ایران از اولین جریاناتی بود که از روز اول روی کار آمدن اصلاح طلبان آنها راافشاء کرده و آنها را یک بالی برای حفظ رژیم دانست. مردم ایران نیز سالها قبل از انقلاب ژینا با فریاد اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمامه ماجرا تکلیف خود را با آنها روشن کردند.


ما به تک تک اصلاح طلبان حکومتی اطمینان می دهیم که انقلاب “زن ، زندگی، آزادی” سر باز ایستادن نداشته و تا پایان ادامه خواهد یافت و آخرین نفس های رژیم اسلامی می باشد و این انقلاب یک بار برای همیشه به شما نشان خواهد داد که :

“دیگه تمومه ماجرا”
بابک یزدی

اینرا هم بخوانید

مهاجرت و سودای زندگی بهتر- کارگر کارگاهی- حمید دائمی

کارگر کمونیست ۸۲۶موج گسترده مهاجرت در سال های اخیر نشانی از وضع اسفناک معیشت زندگی …