سی و یکمین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه.ایستادگی کارگران و دسیسه چینی های باند مافیایی اسد بیگی

هفت تپه شماره ۲۵.روز ۲۱ مرداد کارگران نیشکر هفت تپه در سی ویکمین روز اعتصاب خود بار دیگر مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند. عادل سرخه سخنران مجمع امروز کارگران نیشکر هفت تپه بود و به رسم هر روزه بخش مهمی از سخنانش به برشمردن خواستهای فوری این کارگران از جمله تعیین تکلیف شرکت، پرداخت فوری سه ماه دستمزد معوقه و حق بیمه، بازگشت به کارگران اخراجی، تمدید قرارداد کارگران دفع آفات و غیر نیشکری، رفع تعقیب از فرزانه زیلابی وکیل این کارگران اختصاص داشت. واکسیناسیون رایگان همه کارگران و رفع سیاست قطعی اینترنت دو خواست دیگر این کارگران است که بر مطالبات فوری خود اضافه کرده اند.

بدین ترتیب در حالیکه کارگران نیشکر هفت تپه جانانه ایستاده و خواستهایشان را طلب میکنند، علیرغم خلع ید از اسد بیگی، باند مافیایی او همچنان مشغول دسیسه گری در این شرکت است. از جمله به شکل های مختلف تلاش میشود که اموال شرکت را خارج کنند. مورد دیگر امنیتی کردن فضا و تهدید کارگران اعتصاب هفت تپه به ضرب   و شتم است. گفته میشود در این مورد حتی تعدادی از معاونین فرماندهی انتظامی در مورد تهدید کارگران هشدار داده اند، اما فرماندهی انتظامی منطقه با آنها برخورد کرده و گفته دخالت نکنند! 

کارگران نیشکر هفت تپه با اتحاد شورایی خود مقابل این دسیسه گری ها ایستاده وپیگیر مطالبات خود هستند. مردم وسیعا صدای کارگران نیشکر هفت تپه را شنیده اند و فضای همراهی و اتحاد با آنها در جامعه بسیار وسیع است. این فضا را باید گسترش بیشتری داد و حکومت و ایادی دزد و چپاولگرش را زیر فشار بیشتری قرار داد. کارگران نیشکر هفت تپه اکنون صدای کل جامعه علیه چپاولگران و اختلاسگران حاکم هستند.  

.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۱ مرداد۱۴۰۰ ، ۱۲ اوت  ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

قطعنامه پایانی تجمع کشوری فرهنگیان ١٣اردیبهشت ١٤٠٣

درود بر مردم شریف ایران مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون …