شروین حاجی پور به ۳ سال و ۸ ماه حبس و ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، شروین حاجی‌پور را به مجازات‌های متعددی ازجمله «حبس»، «ساخت موسیقی علیه جنایات آمریکا» و «ممنوعیت خروج از کشور» محکوم کرد.بر اساس این حکم، این خواننده بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به هشت ماه حبس و برای اتهام «اغوا و تحریک مردم به اغتشاشات به قصد برهم زدن امنیت کشور» به سه سال حبس تعزیری محکوم شده که از بین آن‌ها «مجازات اشد» یعنی سه سال حبس قابل اجرا است.

شروین حاجی‌‌پور هم‌چنین به مطالعه و جمع‌آوری مطالب به‌صورت دست‌نویس از دو کتاب دینی و حکومتی درباره زن و انتشار آن در فضای مجازی، هم‌چنین «ساخت موسیقی درباره جنایات آمریکا علیه بشریت» و «جمع‌آوری نقض حقوق بشر از سوی دولت آمریکا در یک قرن اخیر و انتشار در فضای مجازی» محکوم شده است.

«دو سال ممنوعیت خروج از کشور» و «شرکت در دوره آموزشی مهارت رفتار و دانش در حوزه هنر» از دیگر احکام صادرشده علیه این خواننده جوان است.

شروین حاجی‌پور روز جمعه ۱۱ اسفند تصویری از حکم صادرشده از سوی دادگاه انقلاب علیه خود را در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.وی نوشت:
از وکلای عزیزم، امیر رئیسیان، مجید کاوه و عادل علیپور که تموم تلاششون رو برای این پرونده کردن ممنونم،
همینطور از مهزیار، مدیر برنامه های عزیزم که با اینکه هیچ دخالتی در تولید قطعه ی برای نداشت، در تمامی جلسات دادگاه، شریک جرمم بود لحظه ای تنهام نگذاشت
اسمی از قاضی و دادستان نمیبریم که مورد حمله، توهین و تهدید قرار نگیرن
چرا که توهین و تهدید در آیین آدمیزاد نیست
بالاخره روزی حرف همدیگرو میفهمیم،تا اون روز

م

https://www.instagram.com/p/C39sFJKtBS0/

اینرا هم بخوانید

معاون وزارت آموزش و پرورش: با معلم بلاگرها برخورد کردیم و از سیستم حذف شدند!

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفته: وزارت …