شش اسلامیست که خطرناک قلمداد می شوند از سوئد اخراج می سوند

شش اسلامیست که مدتهاست بازداشت شده بودند با رای نهایی دولت سوئد قرار است از کشور سوئد اخراج شوند. این شش نفر که سلفی هستند و یکی از آنها در روز روشن به نفع داعش موعظه کرده بود، برای امنیت ملی سوئد خطرناک قلمداد شده اند. اخراج آنها فعلا نمی تونواند عملی شود چرا که گفته شده اگر به کشوری که آمدند ( فکر کنم عمدتا از عراق هستند) برگردانده شوند با خطر جانی روبرو خواهند بود.

من از تصمیم اخراج این شش نفر حمایت می کنم. مدتهاست که سوئد به لانه تروریستهای اسلامی تبدیل شده است. کسانی که با پول دولت‌های اسلامی مثل جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، قطر و عربستان سوئدی تحت عنوان مسجد سازی اهداف شوم و تروریستی خود و منجمله سربازگیری برای باندهای سیاه اسلامی را دنبال می کنند. بدبختی اینجاست که بعضا به نهادهای اسلامی که از چنین اشخاصی برای سخنرانی دعوت می کنند کمک مالی هم می شود. مسئله ای که ما همیشه خواهان توقف آن بوده ایم. نیروها و نهادهایی که با ارزش‌های انسانی و برابری طلبانه دشمنی دارند، مستحق هیچ کمکی نیستند.

اخراج این شش نفر اگر چه دیر انجام می شود با اینحال سیگنال خوبی به اسلامیست ها می دهد که نمی توانند سوئد را به پایگاه فعالیت‌های ضد انسانی خود تبدیل کنند.

در همانحال یک سئوال مهم باقی می ماند. اگر این شش نفر اسلامیست خطرناک قلمداد می شوند، چرا دولت جمهوری اسلامی که یکی از سرکردگان تروریسم اسلامی در سطح جهان است خطرناک محسوب نمی شود و در استکهلم نمایندگان این رژیم وحشی و مرتجع در آغوش گرفته می شوند و برایشان فرش قرمز پهن می کنند؟

حسن صالحی

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …