شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان،سیاست گرفتن «توبه نامه» از معلمان را محکوم کرد

🔴 گمگشتگی در هدف، انحراف از معیار

❗️⛔️ هیات ممیزه محترم وزارت آموزش و پرورش  اینجانب به کد ملی  کد پرسنلی           شاغل       در     منطقه               با عنایت به اینکه تا کنون از مزایای رتبه‌بندی معلمان برخوردار نمی‌باشم و با توجه به اینکه در طول دوران خدمت دچار برخی مشکلات عملکردی شده‌ام لذا از موارد مطروحه عملکردی خود پشیمان بوده و به جهت برخورداری خود و خانواده‌ام از مزایای امتیاز رتبه‌بندی معلمان خواستار عنایت ویژه و بررسی مجدد می‌باشم.

آنچه در متن بالا آمده است ابزار جدید طراحان ناآگاه و مجریان متخلف طرح رتبه‌بندی است که علاوه بر هدر رفت وقت معلمان و عدول از اخلاقیات در سرهم‌بندی و جور کردن اسناد تقلبی، دهانش نیز بر بندند.
هنوز شرم نمی‌کنید؟!
با کدام معیار رتبه‌بندی این معلمان را حذف کردید که چنین رذیلانه می‌خواهید برقرار سازید و از معلم به گناه نکرده اقرار بگیرید؟!
می‌خواهید معلمان توبه نامه بنویسند تا آنها را مجرم دانسته و به زور خودشان بر زمین زنید؟!
رد انحرفات و گمگشتگی در اهداف را در بروز چنین خطاهائی می‌توان جست.
این تعهد گویا این است که هدف از رتبه‌بندی علاوه بر وقت کشی در پرداخت حقوق مسلم فرهنگیان، استفاده ابزاری بوده است در پروژه زیردست‌سازی حاکمیت و پیروسازی معلم و خفه کردن صدای معترض.
چطور می‌شود این قدر گستاخ بود، حق مشارکت و نظارت را که در بندبند قانون اساسی و در جای جای منشور اخلاقی هر مذهب و مسلک و مرامی وجود دارد، چنین ناشیانه از شهروندان، آن هم از معلم که خود متولی فرهنگ است، دریغ کرد؟!
در این سیاست بازار تیره و تار، برای انحراف از معیار در طرح رتبه‌بندی، همین بس که از خود بپرسید:
اثر آن در کلاس درس چه بوده است؟!

شورای هماهنگی این اقدامات بی‌شرمانه جهت اخذ توبه نامه از همکاران فرهنگی را شدیدا محکوم می‌نماید و هشدار می‌دهد که مطابق ماده ۵۷۰ قانون مجازات‌های اسلامی همین حاکمیت عاملین و آمرین این عمل قبیح باید به زندان فرستاده شوند و انفصال خدمت شوند
شورای هماهنگی از فرهنگیان سراسر کشور می‌خواهد ضمن امتناع از امضا چنین تعهداتی و ثبت شکایت قضایی بر درخواست رتبه استحقاقی خود پای بیفشارند

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران

https://t.me/kashowra

اینرا هم بخوانید

محمد رسول‌اف می‌گوید ایران را ترک کرده و در «مکانی نامعلوم در اروپا» حضور دارد

‌محمد رسول‌اف، کارگردان در صفحه اینستاگرام خود خبر داده که ایران را ترک کرده و …