صدیقی:گلایه از “بی حجابی”؛برای شکم خون نداده‌ایم!

 

حجت الاسلام کاظم صدیقی روز پنجشنبه در مراسم هفتمین روز کشته شدگان نیروهای نطامی رژیم در سوریه “شهدای مدافع حریم امنیت ” گفته است:” برای شکم خون نداده‌ایم / چرا جرأت نداریم به یک بی‌حجاب بگوییم حجابت را رعایت کن؟ / برجام را امضا کرده‌اند و FATF را دامن می‌زنند؛ این‌ها مردم را ناراحت و افسرده می‌کند / برخی از کله‌گنده‌های داخلی می‌گفتند نمی‌صرفد در سوریه سرمایه گذاری کنیم برگرفته از فارس

در یک جامعه اسلامی زشت است مردم گرفتار باشند. دخترها و جوانان چکار می‌کنند؟ از بیکاری قاچاق فروشی می‌کنند، امروز منکر معروف شده و معروف منکر شده، چرا جرأت نداریم به کسی که بی حجاب است بگوییم حجابت را رعایت کن این خون‌ها بیدار گر است بعد از ۲۲ بهمن که زیر تابوت شهدایتان سنگ تمام گذاشتید خدا به احترام شهدا برای شما کم نمی‌گذارد این بیدار کرد شما را و دنیا فهمید شما برای شهدا قداست قائلید.

اگر ما خون دادیم برای شکم خون نداده‌ایم مردم با شکم گرسنه در ۲۲ بهمن شرکت کردند و نشان دادند بصیرت و دقت بالایی دارند این در حالی است که دشمن به دنبال ریشه کن کردن انقلاب است. ما اگر از مسئولان گله داریم چون عادل نیستند، چون به بیرون تکیه کردند، چون برجام را امضا کردند، چون FATF را دامن می‌زنند، استقلال ما را می‌خواهند به خطر بیندازند، اطلاعاتمان را می‌خواهند در اختیار دشمن قرار دهند این ها مردم را ناراحت و افسرده می‌کند.

شما تعجب نکنید که گاهی از دولت انتقاد دارم ولی خیلی به من گیر نمی‌دهند، اما اگر به برجام چیزی بگوییم کانال‌های مختلفشان مقابله می‌کنند این در حالی است که ما به خدا متکی هستیم و خدا به ما وعده داده است که اگر ایمان داشته باشید قدرتمندید شهدای ما به اتکای قدرت خدا ۸ سال جنگیدند. آنهایی که به قدرت خدا ایمان دارند وقتی به قدرت رسیدند بازی سیاسی نمی‌کنند، جریان‌ها را حاکم نمی‌کنند، رفاه زده‌ها را حاکم نمی‌کنند، مرفهین بی درد را حاکم نمی‌کنند خودشان شرکت‌های مختلف داشته باشند و بچه‌هایشان هم در خارج خانه‌های مختلف داشته باشند را حاکم نمی‌کنند.

اینرا هم بخوانید

ادامه حملات اسرائیل به رفح و آواره شدن یک میلون نفر

بر اساس اعلام دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل عملیات پیش‌روی زمینی در شهر رفح واقع در جنوب …