ضرب و شتم زندانیان در قرچک و شلیک گاز اشک آور

به گزارش وب‌سایت و کانال تلگرامی مجذوبان نور، ماموران همچنین روز جمعه نیز به زندانیان حمله و آنان را «ضرب و جرح» کرده‌اند، و تعدادی از زندانیان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

? خبر تکمیلی از بحران در زندان زنان قرچک/ ادامه تنش در زندان زنان

زنان زندانی محبوس در #زندان_قرچک می‌گویند دود آتش زندان را فرا گرفته است و مأموران همچنان به ضرب و شتم زنان زندانی مشغول هستند.

گفته شده است که در این حادثه تخت و وسایل زندانیان در آتش سوخته و مسئولان زندان برای اینکه زندانیان وسایل دفاعی نداشته باشند نیمکت‌های هواخوری و وسایل ورزشی را جاکن کرده و از محوطه‌ی بند ۱ زندان خارج کرده‌اند.

خانواده‌ی یکی از زندانیان زن محبوس در زندان قرچک به #مجذوبان_نور گفته است که تمام وسایل زندانیان زن بندهای ۱ و ۲ را ضبط کرده و آنان را به‌شدت کتک زده‌اند به‌طوری که شماری از زندانیان به بهداری منتقل شده‌اند.

زنان زندانی که از سوی مسئولان زندان، شورشی خوانده شده‌اند می‌گویند خواسته‌ی آنان رسیدگی به وضع بهداری زندان و درمان زندانیان است.

به گفته‌ی آنان جان زندانیان در زندان قرچک هیچ ارزشی برای مسئولان ندارد.

زندانیان زن بندهای دیگر زندان قرچک نیز گفته‌اند محمدی رئیس زندان در پاسخ به آنان که خواستار اطلاع از علت درگیری و آتش‌سوزی شده‌اند اعتراض به وضعیت درمانی زندان را تکذیب کرده و گفته است این زندانیان به خاطر عفو شورش کرده‌اند.

خبر تکمیلی از بحران در زندان زنان قرچک/ شلیک گلوله در زندان/ ضرب و جرح زنان زندانی توسط مأموران مرد

اخبار رسیده از زندان زنان قرچک حاکی از شدت گرفتن بحران در این زندان است.

مأموران زندان برای پایان دادن به بحران به شلیک گلوله متوسل شده‌اند.

آشوب که از بند یک #زندان_قرچک (بند موادی‌ها) آغاز شده به بندهای دیگر زندان نیز کشیده شده است.

مأموران گارد زندان که همگی مرد هستند زنان زندانی را مورد ضرب و جرح شدید قرار داده‌اند.

زندانیان بندهای دیگر زندان قرچک از دیدن شعله و دود در بند ۱ خبر داده‌اند.این آشوب از شب گذشته و به دنبال وخامت حال یک زندانی زن آغاز شده است اما رئیس زندان قرچک علت شورش را خبر عفو زندانیان عنوان کرده است.از وضعیت زندانیان سیاسی و عقیدتی ازجمله زنان درویش زندانی که در زندان قرچک محبوس هستند اطلاعی در دست نیست.

https://t.me/MajzoobanNoor/18420

 

 

اینرا هم بخوانید

کانون فیلمسازان مستقل حکم محمد رسول‌اف را محکوم کرد

در بیانیه‌ای که روز ۱۹ اردیبهشت در کانال تلگرام کانون فیلمسازان مستقل منتشر شد، آمده …