عبدل گلپریان: گوهر تو عشقی

بنیاد ستار بهشتی گزارش داده است که گوهر عشقی مادر ستار بهشتی، از قربانیان شکنجه در زندان‌های جمهوری اسلامی، روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر ماه در راه مزار فرزندش، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.”


کیست که نداند که حمله کنندگان به گوهر عشقی و دیگر شبکه های تارعنکبوتی اسلامی مطلقا ناشناس نیستند. در سیستم باندهای حکومت اسلامی این افراد از آتش به اختیاران خامنه ای، جیره خواران وزارت اطلاعات و بسیج هستند. این توحش و این بی رحمی که حد و مرزی ندارد از سوی هر انسان آزاده ای شدیدا و وسیعا باید محکوم شود.


همینجا می خواهم به گوهر عشقی بگویم، گوهر عزیز، تو واقعا گوهری. تو عشقی. عشق به فرزند، عشق به رهایی، عشق به انسانیت و عاشق تحقق دادخواهی مادران دادخواه که فرزندانشان توسط باندهای آدم کش اسلامی ازشان گرفته شد. تو و تمامی مادران دادخواه مورد حمایت ما و مورد حمایت میلیونها مردم مبارز هستید.
عمق دردی که حکومت اسلامی در وجود گوهر عشقی و دیگر مادران دادخواه ایجاد کرد با هیچ واژه ای نمیتوان آنرا بیان کرد. بیان این درد واقعا غیر قابل توصیف است. فریادهایی که گوهر نایاب هنگام رفتن بر سر مزار ستار بهشتی از خود بروز می دهد، همان عشقی است که مادر به فرزند به قتل رسیده اش توسط جانوران اسلامی سر می دهد. فریاد های گرفته شدن حقی است که عمیقا و ظالمانه از یک مادر گرفته شد. فریاد این خشم و تنفر و انزجار بحدی دادخواهانه و بزرگ است که زمین و زمان را می شکافد.

تنها مرهمی که می تواند اندکی این درد عمیق و غیر قابل ترمیم را تسکین دهد، فرا رسیدن روزی است که گوهر عشقی و تمامی مادران دادخواه بزیر کشیده شدن جنایتکاران اسلامی را شاهد باشند.


گوهر عشقی عزیز و دیگر مادران دادخواه، آن روز دیر نیست یکی از همین روزها است.

عبدل گلپریان
۲۰ آذر، ۱۱ دسامبر

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …