علیه ستم به شهروندان بهائی و یا منتسب به بهائیت اعتراض کنیم!

روزیکشنبه ۲ آذرماه مامورین اطلاعات در اقدامی هماهنگ، به منزل بیش از ۵۰ شهروند بهائی در استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، البرز، اصفهان و مازندران یورش بردند. آنها پس از تفتیش منازل، شماری از وسایل شخصی این شهروندان از جمله تلفن همراه، لپ‌تاپ، کامپیوتر،عکس‌ها، پول و کتب مرتبط با مذهب بهائی را ضبط کرده و با خود بردند.

جمهوری اسلامی از بدو سر کار آمدن سرکوب بهاییان را شروع کرد، از خمینی و خامنه ای تا سایر آیت الله های جنایتکار انواع فتواها را علیه آنان صادر کردند، فروشنده ها را از فروش اجناس به آنها برحذر داشتند، حتی به کودکان آنها نیز رحم نکردند، بهاییان را را فرقه گمراه و ضاله نامیدند، دست دادن به آنها را حرام اعلام کردند،‌ آنها را از بسیاری کارها اخراج کردند، مانع تراشی های زیادی برای حضور آنها در دانشگاه ایجاد کردند، خیلی از آنها را دستگیر و زندانی کردند، اوباش خود را تحریک کردند که خانه هایشان را بسوزانند و از برخی محلات بیرونشان کردند، تعدادی را اعدام کردند و هر بلایی توانستند بر سر آنها آوردند. چنین حکومتی که با شهروندان یک کشور چنین میکند باید سرنگون شود و سرنگون میشود.

ما مردم بر ویرانه های حکومت اسلامی، جامعه ای می سازیم عاری از ستم مذهبی، دست مذهب را از زندگی مردم قطع میکنیم، آزادی مذهب و بی مذهبی را بعنوان قانون اعلام میکنیم،‌ مذهب رسمی را لغو میکنیم، مذهب را از دولت و آموزش و پرورش و سیستم قضایی جدا میکنیم و به هر نوع تبعیض و ستم بر اساس عقاید مردم پایان میدهیم.

جا دارد که فعالین و تشکل ها و نهادهای مردمی در ایران به اینهمه ستم و تبعیض آشکار علیه شهروندان بهایی یا منسوب به بهاییت اعتراض کنند و از حقوق شهروندی آنها و همه افراد منتسب به مذاهبی که مورد ستم قرار میگیرند دفاع کنند. در سطح بین المللی نیز جمهوری اسلامی را باید از جمله به دلیل این رفتارهای ضد انسانی محکوم و بایکوت کرد و تحت فشار هرچه بیشتر قرار داد.

نابود باد حکومت مذهبی
زنده باد حکومتی انسانی برای جامعه ای انسانی

حزب کمونیست کارگری ایران
۳ آذر ۱۳۹۹- ۲۳ نوامبر ۲۰۲۰

اینرا هم بخوانید

پلیس قم:به صاحبان١٥٠پیام رسان در عرصه کسب و کارهای خانگی، اصناف افراد معروف و… تذکر داده شد

قم نیوز،سرهنگ فرزادپور رییس پلیس فتای استان گفته است: به 150 صفحه کسب و کارهای …