فراخوان به اعتصاب و تجمعات بزرگ در روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذر

فراخوان به اعتصاب و تجمعات بزرگ در روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذر

همراه با تداوم و پیشروی اعتراضات سراسری و اعتصابات در یازدهمین هفته انقلاب، دانشجویان و جوانان محلات بیش از ۳۰ شهر در هماهنگی با هم، مردم را به گسترش اعتصابات سراسری و عمومی و برپایی تجمعات اعتراضی بزرگ در سراسر کشور و در دانشگاه ها در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۱۴ تا ۱۶ آذر فراخوانده اند. این فراخوان ها در سطح شهرها پخش شده و در شبکه های اجتماعی نیز وسیعا منتشر شده است.

حزب کمونیست کارگری از این فراخوان حمایت میکند و همه مردم، کارگران و معلمان، دانشجویان و دانش آموزان، جوانان، مغازه داران و بازاریان در سراسر کشور را فرامیخواند قاطعانه به اعتصاب و تجمعات اعتراضی بیپوندند. همچنین حزب همه ایرانیان مقیم خارج را نیز فرامیخواند در روزهای ۵ تا ۷ دسامبر، با دست زدن به تجمع در شهرها و کشورهای مختلف همراهی خود را با مردم در داخل کشور نشان دهند.

روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذر میتواند برآمد تازه ای در انقلاب ایران باشد. از کارگران که در روزهای گذشته اعتصابات خود را گسترش داده اند تا رانندگان کامیون که چهار روز است اعتصاب سراسری خود را شروع کرده اند، از معلمان و دانش آموزان و خانواده های آنها و از همه مردم انتظار میرود هر چه بیشتر با دست زدن به اعتصاب و حضور در خیابان ها انقلاب را یاری دهند.

حزب کمونیست کارگری ایران
۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

محمد رسول‌اف می‌گوید ایران را ترک کرده و در «مکانی نامعلوم در اروپا» حضور دارد

‌محمد رسول‌اف، کارگردان در صفحه اینستاگرام خود خبر داده که ایران را ترک کرده و …