فراخوان به بایکوت و اخراج نمایندگان سرکوبگر جمهوری اسلامی از سازمان بین المللی کار

 “تهدید علیه امنیت ملی”، “اخلال در نظم”، “اجتماع  و تبانی علیه نظام”،  “توهین به رهبری”، “جاسوسی” اینها تنها بخشی از اتهاماتی‌ ایست که روزمره دولت جمهوری اسلامی در دادگاههای چند دقیقه‌ای  به فعالین  جنبش کارگری، فعالین حق آزادی تشکل و اعتصاب در جامعه میزنند.

امروز دهها نفر از فعالین جنبش کارگری، فعالین جنبش معلمان با این اتهامات واهی به زندانهای سنگین محکوم کرده‌اند، آنها را وادار پرداخت وثیقه‌های سنگین میکنند! و خانوادها‌ی آنها را تحت فشار مالی و روانی قرار میدهند.

جرم این فعالین دفاع از حق تشکل! اعتراض به حقوق زیر خط فقر و خواست آزادی زندانیان فعالیت‌های صنفی و اجتماعی ایست.

نمایندگان حکومت جمهوری اسلامی نماینده کارگران نیستند، آنها نمایندگان ماشین سرکوب جنبش‌های کارگری، جنبش معلمان و هر جنبش حق‌طلبانه  هستند!

همین امروز  دو معلم فرانسوی خانم “سیسیل کوهلر” معلم و عضو اتحادیه معلمان فرانسه و مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون ملی فرهنگ و آموزش حرفه‌ای که بزرگترین فدراسیون معلمان فرانسه است و همسرش آقای “ژاک پاریس” که او هم یک معلم است را به اتهام  “جاسوسی”، “رهبر اعتراضات”، و طرّاح توطئه “خارجی” علیه نظام در کنار دیگر فعالین جنبش معلمان در ایران دستگیر و به‌گروگان گرفته‌اند.

با اخراج نمایندگان سرکوب ابتدائیترین حق و حقوق اجتماعی و کارگری در ایران و جهان پیام حمایت از جنبش کارگری و جنبش معلمان را اعلام کنید!

حزب کمونیست کارگری ایران خواهان بایکوت کامل جمهوری اسلامی است. ما با تمام توان از کارزار فریدم ناو برای اخراج نمایندگان سرکوب کارگران و معلمین از سازمان بین المللی کار حمایت و پشتیبانی میکنیم. ما در کنار کنفدراسیون فرانسوی دمکراتیک کار (CFDT) ، کنفدراسیون عمومی کار (CGT)، فدراسیون سندیکایی متحد (FSU)، اتحاد سندیکایی همبستگی و اتحاد ملی سندیکاهای خودگردان (UNSA)، خواهان اخراج هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی، که نماینده واقعی  سرکوب و توطئه‌ علیه میلیونها کارگر و زحمتکش در ایران و منطقه است میباشیم. 

از شما میخواهیم که با ما همصدا شوید و به  تظاهرات اعتراضی در مقابل سازمان جهانی کار در ژنو، روز پنجشنبه ۱۰ جون ۲۰۲۲  در آدرس Place des Nations à Genève,  بپیوندید.

تلفن تماس: ناصر کشکولی دبیر کمیته آلمان حزب کمونیست کارگری   00491778348592

• خواهان بایکوت نظام ضد بشری جمهوری اسلامی ایران شویم!

• خواهان آزادی تمامی کارگران و معلمان زندانی و تمامی زندانیان سیاسی در ایران شویم!

• خواهان اخراج رژیم اسلامی ایران از سازمان بین المللی کارشویم!

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۳۱ مه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در کشور فرسوده است

شرق:طبق آمار‌های رسمی ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در ایران فرسوده هستند.«اگر این روند ادامه پیدا …